עיקרון אי הוודאות 55627
"אופיר החליט לפטר את הארבעה בשל הקושי לקבוע מי היה האחראי הישיר לארוע."
מעניין. למיטב ידיעתי רשות שדות התעופה הינה גוף ממלכתי, שאינו רשאי לפטר עובדים מסיבות בלתי עניניות.
ברגע שמר אופיר הנכבד פיטר עובד אחד, מתוך קביעה שהוא "הזוכה בהגרלה", הרי ,בהגדרה, שלושת העובדים האחרים *אינם יכולים* להיות האחראים. (כל זה כמובן בהנחה שרק עובד אחד מפעיל את המכונה ברגע נתון)
ועל כן תמיהתנו 55628
ואולי בכלל המכונה התקלקלה? 55659
ברור שחובה מייד לפטר את הארבעה, ויפה שעה אחת קודם, ואם זה היה תלוי באנשי יחסי הציבור של רשות שדות-התעופה – גם היו מוציאים אותם להורג; שישמנו בדמם את בטחון מטוסינו. מזל שבראש הרשות עומד אדם מאוזן והגיוני כגבי אופיר.

ואגב, לפי אותו הגיון, גם לנוסע שסחב עימו את האקדח מגיע עונש קשה. במקום לדווח בשקט לרשות שדות-התעופה, עדיף בפקס חרישי, מה הוא מודיע לקונסוליה ועושה כל כך הרבה רעש? ניכר שלא חשובה לו כלל שלוות הנפש של הטסים לחו"ל! ייתן על כך את הדין.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים