בתשובה לצפריר כהן, 15/11/10 11:10
תקשורת עוינת? 556503
המערכת שואפת לקבל מהמתקשר כמה שיותר מידע חשוב לפני שמדיעים למוקדן? מי מונע זאת ממנה?
בואו ניקח לדוגמא את אלופת השרות, חברת "הוט". לטענתם, ע"מ לקצר את הטיפול אתה מתבקש להקליד את מספר הטלפון של המנוי. רגע, למה? בשביל מה יש שיחה מזוהה? אני לא חוסם את מספר הטלפון ממנו אני מתקשר. למה לא "אם אתה רוצה שרות לקו ממנו אתה מתקשר הקש 1, אם לקו אחר הקש 2" (ורק אז להקליד את המספר הרלוונטי)? אבל זה לא הכל. אתה (כלומר, אני) מקליד את מספר הטלפון. 10 ספרות. טלפון של הוט. והמערכת? "המנוי אינו מוכר במערכת."
תקשורת עוינת? 556522
אני לא יודע עם איזה הוט אתה עובד אבל הוט אצלנו (לשעבר מת"ב) עובדים בדיוק כמו שאתה רוצה - "הקש 1 לשרות למספר ממנו אתה מתקשר"
suicide is painless 556523
Hot lips
תקשורת עוינת? 556531
זו דוגמה, אגב, לכך שהממשק הטלפוני הוא כ"כ גרוע. שים לב שאם האפשרות לא רלוונטית עבור מישהו (הוא מתקשר מהנייד, מכיוון שהקו שלו מקולקל, לדוגמה), בזבזת כבר עשר שניות או יותר מזמנו. בשיחת טלפון אתה חייב להיות מרוכז כל הזמן (ולכן גם שיחה של 5 או עשר דקות היא בזבוז זמן לא קטן), ואין כמעט דרך להעביר מידע מורכב.

מפתיע אותי עד כמה זה נפוץ, לעומת האפשרות להשתמש בצ'ט טקסטואלי.
תקשורת עוינת? 556540
כרגע הסברת את ההבדל בין המענה הקולי של דורון לשלי

דורון בטח מתקשר כל הזמן מהנייד ובגלל זה הוא צריך להקליד את המספר של הקווי
תקשורת עוינת? 556542
זהו, שלא.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים