556617
את השירות הגרוע ביותר קיבלתי ממחלקת ההגירה של ארצות הברית. מסתבר שהדרך היחידה לתקן טעות בתאריך של הכרטיס הירוק הזמני (להבהרה - זו טעות שנעשתה על ידי פקיד ההגירה) עוברת דרך קילומטרים של ביוקרטיה‏1 ואטימות‏2 ורק בהתערבות של עורך הדין‏3. ורק כדי לעצבן קצת יותר - לאחר שהתבררה הטעות קציני ההגירה לא התביישו לגבות כספים עבור המסמכים הזמניים החדשים בטיעון ש"זה החוק ואין מה לעשות".
כשהסיוט נגמר (הייתי תקוע אי שם ונאלצתי לדחות פעמיים את הטיסה חזרה למשפחתי) התנצלתי בליבי על כל מילה רעה שאי פעם אמרתי על הביוקרטיה הישראלית.

----
1. הזדעזעתי לגלות שהחבר לצים האלו לא שמעו על מחשבים ובסיסי נתונים. מסתבר שמבחינתם האמת היחידה עלי אדמות כתובה על המסמך שאיתי.
2. היה להם מושג כללי על טלפונים, אבל לא מספיק כדי להסכים להתקשר למקום בו נעשתה הטעות ולברר פרטים. מהצד השני, הפקידים במקום בו נעשתה הטעות לא היו מוכנים להתקשר למקום בו הייתי תקוע כי [סיבה ביורקטית כלשהי]. למותר לציין כי שני המקומות לא שחררו את מספר הטלפון שלהם לציבור (שזה אני). לאחר משא ומתן ממושכים ומורטי עצבים ‏3 הסכימו הפקידים לשיחת ועידה שתבוצע על ידי עורך הדין‏3 בו יובהרו הדברים.
3. עורך הדין המחייב שש מאות דולר לשעת עבודה, ומבצע את עבודתו באיטיות וביסודיות. להלן "המרוויח האמיתי מכל הסיפור".

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים