בתשובה לראובן, 14/12/10 11:10
מי? 559061
לתת עבודה בכיתה זו שיטה טובה *נגד* בעיות משמעת.
מי? 559063
אני לא מסכים. כשהמורה עסוק עם תלמיד מתקשה אחד, שאר הכיתה חוגגת.
אני לא מדבר על השיטה של "פיתרו את עמודים 40-43 בחוברת ותגישו לי בסוף השעור". זאת באמת מעולה לפיתרון בעיות משמעת וזוועתית מכל בחינה (חה!) אחרת.
מי? 559065
אה, או קיי. דווקא על זה בדיוק דיברתי...
מי? 559084
שיטת הלימוד אצלי בתיכון, ב-‏5 יח"ל מתמטיקה.
המורה כותב תרגיל על הלוח.
כולם פותרים.
בסוף המורה כותב את הפתרון.
"מי הצליח?"
אחד (תמיד אותו אחד) מרים את היד.
"טוב, נעבור הלאה".

__________
כך סיפרו לי אלה שלמדו 5 יח"ל. אני למדתי ב-‏3.
מי? 559502
התכוונתי לקשר לזה תגובה 532958 אבל אז ראיתי שכל הפתיל החל מתגובה 532900 עוסק בהוראת המתמטיקה וברון אהרוני. מצער לראות שגם לא זכרתי את הדיון ההוא וגם לא הייתי מקורי במיוחד בדיון הזה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים