בתשובה לאמ, 07/05/11 23:37
נראה כמו פרוייקט ליחסי ציבור 570092
מקומות חניה לאופניים רגילים באמת חייבים להיות חלק משמעותי מכל מהלך לעידוד שימוש באופניים.
בקשר למערכת ההשכרה, בהנחה שהיא עובדת כמו המערכת בטורונטו, המטרה היא לבצע נסיעה ממקום למקום (בית-עבודה, למשל), להחזיר את האופניים למתקן השכרה, ואז כשמגיע הזמן לחזור, לשכור מחדש. כאן בטורונטו תקופת ההשכרה היא לפרק זמן של 24 או 72 שעות, או לחלופין מנוי חודשי או שנתי - אבל עבור כל השכרה שאורכת יותר מחצי שעה צריך לשלם אקסטרה. היינו - הם ממש לא מעודדים אנשים לקחת אופניים ליום שלם ולקשור אותן למתקני אופניים רגילים במהלך היום, אלא להגיע למחוז חפצם להחזיר אותן למתקן השכרה כדי שמישהו אחר יוכל להשתמש בהן.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים