בתשובה לeasy, 12/03/12 18:19
להפסיק את הבריונות של אדרעי 592324
לא הבנת (שוב) את הכתוב.
תחזור לתחילת השרשור. מהנדס הרכבות המדופלם צפריר כהן (תגובה 592167), טוען שלתכנית של השר כץ אין רגליים. אייל סתם (תגובה 592213) מרחיב וטוען כי התכניח של השר כוללת מסילות באורך 450 ק"מ, בעוד כלל המסילות בא"י כוללות פחות מ 1000 ק"מ, ורכבת ישראל לא מצליחה לסלול יותר מ20 ק"מ. אני הגבתי לכך (תגובה 592216) באמרי שזו הבדיוק סיבה שצריך לבצע רפורמה מבנית ברכבת ישראל, ובהערת אגב שהטורקים הצליחו לסלול באותו תואי שטח 750 ק"מ בתוך 3 שנים.
עכשיו על מה אתה מקשקש?! מה הקשר אם הרשת שבנו הטורקים כן בשימוש או לא בשימוש? העובדה היא שהם הצליחו לסלול 750 ק"מ תוך 3 שנים, בטכנולוגיה של תחילת המאה ה20, כך שתכניתו של השר כץ לא רק שיש לה רגליים, אלא היא אפשרית בהחלט.
להפסיק את הבריונות של אדרעי 592328
מילא אתה לא מסוגל לקרוא את מה שאחרים כותבים, אתה אפילו לא מצליח לקרוא את מה שאתה כותב: ״750 ק״מ של מסילה מתוך אותם 1000״. אותם 1000 זה אותם 1000 ק״מ שרכבת ישראל מפעילה כיום, אבל כ-‏700 ק״מ מתוכם דווקא כן נסללו על ידי רכבת ישראל, אותה חברה ממשלתית כושלת, ורק כ-‏100 מאותם 1000 נסללו על ידי הטורקים.

דווקא בשורה התחתונה אני מסכים איתך, התכנית של השר כץ אפשרית, אבל היא לא תקרה בעתיד הקרוב מסיבות פוליטיות-מדיניות.
להפסיק את הבריונות של אדרעי 592335
ליתר דיוק: לכך גם אני התכוונתי. אני אמנם לא מהנדס מסילות, אבל די ברור שהתוכנית תוכננה במופגן ללא שיתוף פעולה עם הפלסטינאים (עוקפת רבות מעריהם ולא מנסה להתחבר אליהן), אך תוך חיתוך של השטח הפלסטינאי: כל גב ההר. במילים אחרות: סיפוח (או קנטונים).
להפסיק את הבריונות של אדרעי 592341
למה צריך שיתוף פעולה עם האוייב?
להפסיק את הבריונות של אדרעי 592344
מכיוון שהתעלמת מהמשפט האחרון שלי, אתעלם מהמשפט האחרון שלך.
להפסיק את הבריונות של אדרעי 592342
אני שמח שהגענו להסכמה בשורה התחתונה

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים