בתשובה להיא, 17/03/12 13:09
''ניסיתי את שניהם וזה ממש לא דומה'' 592687
במדעים מדויקים (או במדעי החיים, או בהיסטוריה) לומדים על אובייקט חיצוני. הלימודים יכולים להיות מרתקים ומחכימים, אבל את לא מערבים את הלומד עצמו. בסוציולוגיה או בפילוסופיה, הלימודים נוגעים כמעט בהגדרה לעצם ההבנה של אדם את עצמו ואת מקומו בחברה. המרצה מעביר לתלמיד ידע שיכול לערער ולבנות מחדש את כל תפיסתו של מי הוא, מדוע הוא כזה, איך הוא יכול להיות אחרת ומה יכול להיות חשוב באמת. את כל זה עושה המרצה באהבה ובהתלהבות, ובחוכמה שאולה, ואולי גם בגילוי לב ניכר, שהרי חוכמת התחום נוגעת לכל אדם.

אין בכלל מה להשוות את הרמה של המעורבות רגשית.
''ניסיתי את שניהם וזה ממש לא דומה'' 592695
בשביל מה לערב מעורבות רגשית?

רוב האוכלוסייה היא הטרוסקסואלית ויש מחסור ידוע בנשים צעירות במדעים המדוייקים

זה כל מה שצריך בשביל להסביר את ההבדלים(אם הם קיימים) בין הפקולטות
''ניסיתי את שניהם וזה ממש לא דומה'' 592697
אין לי ראיות כמותיות, אל מדעי החיים הם יכולים לספק מבחן מתאים.
''ניסיתי את שניהם וזה ממש לא דומה'' 592698
זה היה עובד אילו התופעה הייתה מחולקת בצורה שווה במדעי הרוח, וכמדומה שלא כך הוא - יש חוגים שבהם יש יותר סיכוי שזה יקרה, ולא לפי מספר הסטודנטיות ביחס לסטודנטים.

כמו-כן, גם במדעים מדוייקים יש יותר סטודנטיות ממרצים, מספרית.
''ניסיתי את שניהם וזה ממש לא דומה'' 592707
התופעה תלוייה במספר הסטודנטיות למרצה

ככל שיש יותר סטונדטיות למרצה כך הסיכוי שיקרה משהו הוא יותר גדול

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים