להפריד בין הטיעון הבריאותי לטיעון היהודי 601738
כמצווה דתית - רק לשומרי מצוות אחרות, כגון שמירת שבת, כשרות, נידה וכד' יש הצדקה לבצע גם את המצווה המסוימת הזו, אם כי אני מכירה שומרי מצוות שלא חתכו את הפין של ילדם, כך שגם שם יש בחירה ויש מקום להפעלת שיקול דעת לגבי אופן ביצוע המצווה.

כפרוצדורה רפואית - אין כל ספק כי עדיף להשאיר את ההחלטה בידי המטופל ואין לבצע באדם בריא שום פרוצדורה רפואית שמטילה בו מום בלתי הפיך. מעשה שכזה נוגד כל אתיקה רפואית שהיא, שלא לדבר על כך שמדובר על אקט תוקפני ולא הוגן שלא ראוי שיעשה בין חברים.
ובין אם מדובר במום קטן או גדול, לדעתו האישית של מי מהדוברים, אין לכך כל השפעה.

למיטב הבנתי, אין לאף אחת ואחד מהכותבים כאן התנגדות לכך שמבוגר יבחר למול את עצמו, יש התנגדות לכפיית הפציעה הזו על תינוק בריא וחסר אונים.
על כן אין טעם לדבר על יתרונות שקשורים לגיל מבוגר, שכן אז יכול כל אדם לבחור את דרכו באופן עצמאי.

כמובן שגם על כך ניתן לענות ולהתווכח ולהתפלפל, אבל מה הטעם? ניתן לבצע את המצווה וניתן לשמור על הזהות בלי קשר לפציעה של איבר מין של תינוק.
למה בעצם שמישהו יתנגד להפסקת פציעה של תינוקות? מוזר מאוד.
להפריד בין הטיעון הבריאותי לטיעון היהודי 601770
את מכירה שומרי מצוות שלא חתכו את הפין של ילדם?????????? (עוד כמה,חייב)???
המשפט הזה גמר אותי,את חייבת לפרט ולהסביר.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים