בתשובה לתשע נשמות, 11/10/12 15:08
בטר פלייס וישראל 604724
בגליון סוף השבוע של ידיעות התפרסמה עוד כתבה על אגסי ובטר פלייס, והיא כללה גם דיווח מהשטח של שני כתבים שלקחו את האוטו לנסיעה ממושכת יחסית ברחבי ישראל. הממצאים שלהם הם כאלה:

1. טווח נסיעה ריאלי לסוללה טעונה במלואה הוא כ-‏110 ק"מ.
2. נסיעה שהתחילה עם 97% בנתב"ג הגיעה ל-‏20% עם הכניסה לירושלים (51 ק"מ, רובם בעליה).
3. נסיעה אילת-ירושלים נמשכה ארבע שעות וחצי וכללה ארבע עצירות להחלפת סוללה. הנסיעה התבצעה דרך באר שבע ולא דרך ים המלח כיוון שתחנת ההחלפה בקליה עדיין לא מוכנה.
4. החסכון הכספי בנסיעה של סה"כ 1100 ק"מ, במסלול ה-‏55 אג' לק"מ (הזול יותר) לעומת מכונית רגילה שצורכת 13 ק"מ לליטר, עמד על 70 ש"ח. כמובן, אם המכונית הרגילה היתה נוסעת לאילת דרך ים המלח החסכון הזה היה נמחק.

מה שבאמת מרשים הוא שלמרות המספרים האלה הם מנסים להציג את המכונית כאופציה רלבנטית. יחסי ציבור הם דבר שהחברה הזו תמיד הצליחה בו. משעשע, אגב, ללמוד כיצד האלוף במיל' קפלינסקי מבין את מושג העמידה בזמנים:

התחייבתם לרנו למכור עד 2016 כ-‏151 אלף מכוניות. תעמדו בזה?
– התוכנית העסקית שלנו נמצאת באיחור של שלושה רבעונים, ובהתאם גם העמידה שלנו ביעדים. אני מניח שגם תאריך היעד מול רנו יזוז בשנה, אבל נעמוד בו.
בטר פלייס וישראל 604732
תחנה בקליה? אשר בשטחים המזוחזקים!? לחברה שמבוססת על שת"פ אירופי? יש לזה ריח של צרות נוספות.
בטר פלייס וישראל 604745
למה להסתכל על חצי הכוס הריקה? המכונית הצליחה לעלות את הקסטל!
בטר פלייס וישראל 604747
אולי בלי המשקל של המצבר והנהג היא אפילו הייתה עולה יותר מהר!
בטר פלייס וישראל 604770
הארה ל4. המסלול הזול (והראשון, ה"יקר" הוסף לאחר מכן) לא מיועד לאנשים נורמליים כי הוא מחייב אותך לדעת כמה ק"מ בדיוק תיסע בשנה. אם תיסע פחות תשלם על המספר ש"הימרת" עליו ואם תיסע יותר תשלם קנס.
בטר פלייס וישראל 604771
בחברות הסלולריות המודל הזה עובד.
בטר פלייס וישראל 604772
בחברות הסלולריות יש קנס למי שמדבר יותר מדי?
בטר פלייס וישראל 604777
בחברות הסלולריות, כאשר אתה קונה חבילה של X דקות שיחה (או מסרונים) במחיר נתון, על כל דקת שיחה שמעבר לחבילה אתה משלם מחיר גבוה בהרבה.
בטר פלייס וישראל 604778
חברות הסלולר התנהגו בצורה מזעזעת ללקוחות והיו הכי קרוב לגנבה שאפשר בלי לחצות את הגבול הפלילי,חברה חדשה שנכנסת בזמנים הללו,ומנסה לעבוד בצורה של -אנחנו נשדוד כמה שאפשר כי אתה תהיה לקוח שבוי- ולצפות שלקוחות מרצונם יצתרפו לזה ,הוא מעשה די מוזר.

מישהו יכול להסביר לי,כמה שקראתי לא הבנתי,מה הם נקו' המכירה של "בטר פלייס"? למה לי להצתרף לניסוי הזה?
בטר פלייס וישראל 604784
בחפוש קצר לא מצאתי דוגמה. אתה מוכן להיות נחמד ולתת אחת?
בטר פלייס וישראל 604799
טוב, ynet באו לעזרתי ופרסמו כתבה על המסלולים החדשים של סלקום. אני פשוט אעתיק את כותרת המשנה:
"סלקום מציעה 3 מסלולים חדשים שלא מחדשים
חברת הסלולר החלה להציע 3 מסלולים חדשים "ללא הגבלה", ב-‏159-99 שקל לחודש. באחד מהם, היא ממשיכה לדבוק במנהג ישן שרוב חברות הסלולר נפטרו ממנו בזכות החברות החדשות: אם תחרגו מ-‏1 ג'יגה נפח גלישה תשלמו 19.90 שקל לכל 250 מ"ב""
בטר פלייס וישראל 604859
אבל בניגוד לשוק הסלולרי, שבו אין לך ברירה (פרט לפשוט לא להשתמש בסלולרי, עניין מגביל משהו), לנהוג אתה יכול גם בלי המודל הנפלא של בטר-פלייס.
בטר פלייס וישראל 604860
ולכן, באופן ממש מפתיע, למרות התקדים המעודד של חברות הסלולר, המודל העסקי של בטר-פלייס קרס.
בטר פלייס וישראל 605325
הכתבה מהעיתון סרוקה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים