בתשובה לסתם כליל נאורי, 12/03/02 10:37
זא לא היתה דוגמה לאלימות אלא 60663
...להיעדר כבוד של אדם-לאדם.

היעדר כבוד הוא, לדעתי, הדבר המוביל לאלימות בתכיפות הגבוהה ביותר.

אבל אולי אני טועה.
A rolling stone gathers no moss 60665
ואם נחזור לדיוננו, את מסכימה שהצד שהחל באלימות הוא הצד הערבי, או לא? אם כן, מדוע את תומכת מוסרית בצד הזה, בסתירה לדברים שאמרת לפני כמה הודעות?
gatherin' moose 63135
אז זהו שלא, אנחנו לא מסכימים.

אבל אני עדיין מתעמקת בספרי הסטוריה.
תחביב זוועתי, סוג של מזוכיזם -- אבל מה, לומדים המון.
gatherin' information 63296
תהרגו אותי, אבל אני לא מאמין שהביטוי ''אז זהו שלא'' התפתח באופן בלתי תלוי בשתי יבשות, או נקלט בביקור. זהו ביטוי חדש, שנה שנתיים אחרונות. בכתיבה הוא לא מופיע בדרך כלל. אנשים מבוגרים נוטים שלא להשתמש בו.

מעניין, גם אם מדובר בדינמיקה לשונית גיאוגרפית, וגם אם מדובר בקצה חוט שנפרם מהאלמוניות האינטרנטית של דמות מסקרנת כדינה היקרה.
gatherin' information 63311
אני חושב שהשקעה כה רבה בדמות אינטרנט (פתיחת חברה!) אינה סבירה.
gatherin' information 63313
האמת שכבר ביקרתי באתר, לפני כמה חודשים. אבל למה לוותר על האפשרות המעניינת שהוצגה? שתשאר שם.
gatherin' information 63315
אם היא כל כך מענינת אתכם, תמצאו עוד פרטים מענינים באתר זה:
gatherin' information 63316
והנה תמונה, עם דריה-רוזמרי:
האמנם טמון כאן משהו? 63317
אז זהו, שלא. הביטוי הזה אכן לא מופיע בדרך כלל בכתיבה, חוץ מבמקום אחד. נכון, פורומים באינטרנט. תפסנו אותך, דינה! את קוראת פורומים בעברית באינטרנט!
עוד הומינם, כרגיל? 63335
ב-‏24 במרץ, 2001, יצאתי מישראל בחזרה לביתי, שלא על מנת לשוב. ואכן, יש כאן בשכונתי איילים (אבל יותר Elk מאשר moose, אם נאמין לשלטים שבכבישים).

אם תחפש תמצא עלי עוד עמודים עם פרטים לא מעודכנים. באמצע שנות התשעים חייתי עם אדם אחר – לא בנזוגי בהווה. שרידים למערכת יחסים זו נמצאים באינטרנט, בעמודי ביוגרפיה הקשורים לשירים שפרסמתי. אם תחפש *ממש* טוב, תמצא ספרים שכתבתי בראשית שנות העשרים לחיי... גם המידע "על המחברת" בספרים הללו אינו מעודכן - אין לי כלבים, כיום, אלא רק שני חתולים מרניני לב.

למעשה, אם תחפש *ממש ממש ממש* טוב תמצא את העץ המשפחתי של בתי, שבנזוגי יצר בעמל רב. רמת העניין שאתה מגלה בי מרמזת שאתה בוודאי תמצא את החקר ההיסטורי הזה מרתק, ממש כמו בנזוגי עצמו.

מצד שני, יש איזה אייל-או-שניים שדווקא מכירים אותי, אישית, שאכלו בביתי וביקרו אתי על שפת הים של תל-אביב. הם יכולים להעיד שאיני מנסה לדחוף אותם אל תוך הים. איילים אחרים נתקלו (בעוצמה) בנטייתי לאנטי-אלימות.

ובתי גדלה מאוד מאז אותה התמונה – היא בדיוק חגגה יומולדת 4. תינוקות לא נשארים בגודל שבו אנחנו מצליחים להקפיא אותם בסרט צילום.

על החתום,

דינה
אדם אמיתי
שזכאי לשינויים
בכתובת, בשם וביבשת המגורים.
63346
מצאתי, תודה.

לא, שום הומינם ושום כלום. אני לא רואה פה שום טיעון שאני מנסה לקדם. זה מפריע לך? הדמות שלך יותר מעניינת משל רוב הקוראים, ויש עליה מידע באינטרנט. מה טוב.

מותר לשאול שאלה?
על פי שמות המשפחה, נראה ששורשיך הגניאולוגים יהודיים לגמרי. את אינך יהודיה. האם טרחת להתנצר, או שפשוט וויתרת על יהדותך?
אתה מסיק יותר מדי משמות משפחה 63348
אתה מסיק יותר מדי משמות משפחה 63456
באמת מענין.
דינה גרשוביץ, בת סנדרה מאייר, בת ליבי הופמן, בת ביילה שפרינצה (ביילה שפרינצה!) אינה יהודיה?
דינה ביכל-שונרא 63485
אינה יהודייה כלל.

ואתה, מה דתך?

(איך אני בוחרת "אתה"? משום החודרנות הזו היא גברית במהותה. אשה היתה שואלת "איך את מגדלת את ילדיך?")
דינה ביכל-שונרא 63489
"האייל האלמוני" הוא הגברי במהותו (בניגוד נניח ל"אילה האלמונית").
מה דעתך על משפט כמו: "הטמטום הזה הוא נשי במהותו. גבר היה שואל: 'כמה יצאו בית"ר ירושליים?"', ובמה הוא שונה מן המשפט המכליל שלך?
אתה נוטל לעצמך את הזכות לחטט 63491
לנבור ולהשליך עלי השלכות מהשלכות שונות.

למה לך מותר ולי אסור?
אני אינני הוא 63493
ובמילים אחרות האלמוני שחיטט בקורותיך הוא איננו האלמוני שתמה על הכללותיך. אבל בכל מקרה, מעניין לשמוע שאת סבורה שעוול מצדיק עוול.
ראשית, התכוונתי למהותו של 63494
אותו איל אלמוני בלבד ולא של כל האלמונים המזדהים בצורה זו.

שנית, אני לא רואה בחטטנות עוול אלא פתיחת כללי השיחה והרחבתם, דבר שאפשר לעשות בצורה חד-צדדית או רב-משתתפית.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים