בתשובה לנועה ו, 21/04/13 22:20
ובכן 614965
אלו וטיעונים אחרים הם מעניינים ונכונים לגבי המגבלות של אל-על בתחרות, אבל זה לחלוטין לא קשור להסכם. ההסכם (וממה שהבנתי הוא די שוויוני) נוגע לאישורי המראה ונחיתה. לנו יש נתבי טיסה בעייתים, אבל עלות כוח אדם יחסית זולה לאירופה והרבה טייסים יוצאי חיל האוויר (לטיסות בשבת כבר יש קומבינה). למישהו אחר יש איגודי כוח אדם חזקים, או שלג שסוגר את המסלול וכופה הוצאות עתק מפעם לפעם. דיון לגבי אישורי טיסה לטורקיה או השתתפות באבטחה צריך להתנהל רק מול המדינה, ולא לכרוך את זה בשום הסכם בינלאומי.

חוץ מזה, איזו מדינת ערב אנחנו אמורים לעקוף בדרך לאירופה ?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים