בתשובה לאחת, 08/10/13 17:22
623337
אמרתי שהוא דיבר בשפה גסה ובוטה. רע מאוד.ולא אמר שום דבר רע על אף אדם מת.

הוא משך אוכלוסיות שלמות מפשע ואלימות ללימוד (בין השאר) ע''י דיבור פתוח בוטה וגס.
אני לא צריך לסלוח לאף אחד.מי ששמח בזמן לויה של אדם הוא..מה אני אגיד..
623338
אמרת שהוא לא שמח על המוות של אף אדם (תגובה 623326), ותיקנתי אותך קמעא ואנסה לתקן עכשיו במילים פשוטות שבפשוטות - זה קל לא לשמוח כשמדובר במי שעודנו חי, ואם אתה רב שדרשותיו משודרות לציבור - קל לא פחות להשתלח באנשים שאתה שונא כמעט עד לרמה של קריאה לרצח, באצטלה של "דברי תורה" (מה שהביא, בשנת 2000, לפתיחת חקירה משטרתית, במקרה של הדיבורים על יוסי שריד).

למרות שתיאוריית "משיכת האוכלוסיות ללימוד" היא תיאוריה פופולרית המופצת בשקדנות, אין לה שום סימוכין, נהפוך הוא - הנ"ל לא "משך אוכלוסיות מפשע ואלימות ללימוד", אלא משך אוכלוסיות לספק-לימוד ברמה נמוכה שאינה מביאה תועלת, באמצעות פיתויים, חלקם כנראה שווי-כסף. בכל מקרה, גסות הרוח והחוצפה הן לא הגורם ל"משיכת האוכלוסיות" - אלא הן מהוות שיקול מחושב וגורם משמעותי בפופולריות האישית שלו. באותן אוכלוסיות קיים עדיין פשע וקיימת אלימות בהיקפים רחבים (מספיק לקרוא עיתונים לצורך מידע, ולו מינימלי), וקיימת שחיתות פוליטית (ברמת הכנסת, ברמת רשויות מקומיות ובמשפחתו של הרב עצמו), בצד ההסתגלות העממית ההולכת ומתרחבת לשיטה החרדית - לחיות על חשבונם של אחרים. ואגב, אם אתה מפריד בין ש"ס לרב עובדיה במין סוג של אמירת (זה לא ציטוט, רק הבאת רוח דבריך): "זו נוראה ואיומה, אבל זה - יש אצלו דברים רעים ודברים טובים" - אתה עושה לעצמך מלאכה קלה, השניים הם בלתי נפרדים בחייהם וכנראה גם במותם.
623356
את חושבת שלא הכרתי את הציטוטים הללו לפני שכתבתי? בואי תנחשי שכן (מה גם שכתבתי כמה פעמים,לאחר שאדם מת)-ברור לך שהכוונה לאחר מוות של אדם יש חוקים חברתיים ונימוס ודרך ארץ.אדם ברברי ורשע שמח ועוד בפומבי לאחר מוות של אדם אחר (חוץ מאוייבים וכו..)-אם את חושבת שלכתוב על מישהו "טוב שהחרא הזה מת"="שימות החרא הזה"-תהיה בריאה -לא מסכים נחרצות

גברתי גרה בשכונה ד בבאר שבע?! מז"א תאוריה?! משפחות שלמות מחולקות לנרקומנים ופושעים/תלמידי ישיבה .
הרמה של הלימוד החוץ תורני נמוכה,לפחות הם לומדים, מחדדים את המח,נותנים דוגמה לילד שללמוד זה חשוב-ויש לו סיכוי עשרות מונים יותר גבוה להיות תלמיד ואיש אקדמיה מהבן של אח שלו הנרקומן.הכסף שהמדינה לא הביאה להם בדין קיבלו אותה עקום בכח.

"בכל מקרה, גסות הרוח והחוצפה הן לא הגורם ל"משיכת האוכלוסיות" - אלא הן מהוות שיקול מחושב וגורם משמעותי בפופולריות האישית שלו"-אני חושב שסתרת את עצמך פה...

ברור שבאותן אוכלוסיות יש פשע ואלימות,הם אוכלוסיות אלימות ומוחלשות.

עם כל הסוף אני מסכים-קיימת שחיתות פוליטית חמורה מאוד-ש"ס היא מפלגה מושחתת. הפיכת אוכלוסיה שלמה לקבצנים בורים (לא כשלב הכרחי בדרך ללהפוך אותם לאוכ' למדנית אקדמית) כמטרה זה פשע חמור.

את באמת חושבת שאדם בן 90 ללא טלויזיה ,מאוד עסוק,מוקף ב"יועצים" ו"לחשנים" מקבל את כל המידע בצורה מדוייקת ותפיסת המציאות שלו נאחזת היטב בעובדות?
623372
לגבי הסוף של תגובתך, אדם לא נולד בן 90, לא עובדיה יוסף ולא שום אדם אחר. לפני שהוא הגיע לגיל הזה הוא הספיק להיות בן 50, 60, 70 וכך הלאה, והוא הקים את ש"ס אחרי החוק שלא איפשר לו להמשיך בתפקיד הראשון לציון, וכבר אז בלטה אצלו הנטיה לבחוש בכל מיני סירים ובכל מיני תבשילים. כשש"ס הוקמה הוא היה בן 60+, במלוא כוחו, ובמשך שנים ארוכות, הרבה לפני גיל 90, הוא ידע יפה מאוד מה הוא מגדל.
623376
''כבר אז בלטה אצלו הנטיה לבחוש בכל מיני סירים ובכל מיני תבשילים.''-איזו חוצפה.בסירים שהוא בחש בהם בעיקר בישלו ניצול ורמיה של אוכלוסיות שלמות

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים