בתשובה לדוד, 13/03/14 10:52
קורא מהצד 628900
אני לא רוצה הוכחה ש - 84 אחוז מהאוכלוסיה הם טיפשים.
אני רוצה הוכחה שאין קשר בין שיטת הלימוד שלך (כמורה) לבין היכולת של התלמיד להבין את החומר.
כלומר שלא משנה מה אתה תעשה, התלמידים הממוצעים לא יבינו.
או לחילופין, שהתלמידים המחוננים ישתעממו מחומר שמכוון לתלמידים ממוצעים.

ולגבי הטענות הדמגוגיות שלך:
1. לא אמרתי אם אני תומך או לא בהפלרה, חיסון וכו' - אז אל תשים לי מילים בפה, ואל תכתוב לי תגובות בשמי.
2. אנחנו חיים במדינה עם חוקים. אתה רוצה שיהיה סימון? יש לך דרכים לעשות את זה, ואני אתמוך בך ב-‏100% - ללא קשר אם זה בריא או לא.
אבל אל תתחיל לקשקש אמירות פסאודו מדעיות, ותאוריות קונספירציה בשביל להצדיק את הדרישה שיהיה סימון.

אני יכול לציין בפניך הרבה מאד עוולות שיש היום בנושא סימון מוצרים (לאחרונה אובחנה אצלי מחלה כרונית, שדורשת שאפקח על רמת הנתרן, אשלגן, והזרחן שאני צורך - ולמרבה הפלא, רק נתרן מופיע על גבי האריזות - אשלגן וזרחן לא מופיעים....)
זה לא אומר שיש קונספירציה ושמסתירים את המידע הזה בכוונת זדון (כי רוצים להרוג אותנו, לעקר אותנו, או אולי להרוג ספציפית אותי)
קורא מהצד 628902
זה תלוי במספר התלמידים בכיתה, וזה תלוי ברצון של התלמידים ללמוד, ביחס ובחשק ומאיזה בית הם מגיעים
חלקם גם מקבלים שיעורים פרטיים מחוץ לבית הספר כך שהם בקיאים יותר
ואני חושב שככל שהם לומדים יותר שעות בבית הספר האפקטיביות של הלימוד יורדת
למשל בבוקר הם עוד עירניים ואפשר ללמד אותם יותר ואילו אחרי 12 בצהריים ואחרי שהם אכלו כמעט אין טעם כי הם כבר עייפים ואני מבין אותם
לדעתי לא צריך ללמד מעבר ל-‏4 שעות ביום
לדעתי 15 תלמידים בכתה יהיה אידאלי, בכתה מצומצמת כזאת אני יכול לעשות פלאים
יש צורך במורים טובים ותלמידים טובים על מנת להגיע למצויינות
לא ניתן להטיל את כל האשמה על המורה
היו הרבה מקרים שההורים ביקשו ממני ללמד את ילדיהם אך אני סרבתי למרות שהציעו לי שכר טוב
פשוט אין לי סבלנות לילדים שלא רוצים ללמוד ועוד יאשימו אותי שאני לא מלמד טוב
לעומת זאת הרבה פעמים לימדתי חינם תלמידים מצטיינים בגלל שמאוד נהנתי ללמד אותם

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים