בתשובה לארז לנדוור, 14/05/14 18:01
לא גירוש ולא נעליים 632879
היוצא מהכלל אינו מעיד על הכלל. ולכן כשאצלנו קרה היוצא מהכלל, נכתבו שירים, טורים, מאמרים ופסקי דין. בצד השני, לעומת זאת, אף אחד לא יטרח בשכאלה, זה יהיה כמו להתלונן על כך שגם היום השמש זרחה.
לא גירוש ולא נעליים 632886
גם אם אצלנו זה פחות נפוץ, תושבי שייך מוניס יכלו לצפות לגרוע מכל לאור הבגידה בהם ומעורבות הלח״י.
לא גירוש ולא נעליים 632888
אתה יכול לפרט בקשר למעורבות הלח"י?
לא גירוש ולא נעליים 632891
לא גירוש ולא נעליים 632896
"לאחר הכיבוש המצרי בשנת 1831 התיישבו בכפר פלאחים מצרים והוא גדל והתרחב" - מתוך הקישור שלך עצמך...
לא גירוש ולא נעליים 632901
כן, אז מה? בסיס החברה הפלסטינית הוא צאצאים של אוכלוסיות הארץ הקדומות שאליהם נוספו מהגרים מארצות אחרות. כך דרך אגב נוצרה גם החברה הישראלית בימי המקרא שאנחנו מתייחסים אליה.
לא גירוש ולא נעליים 632903
אני מבין,הערבים בא"י הם כמו זיהום על צלחת פטרי,היו כמה פה הצתרפו אליהם מהגרים ומייד "נדבקו" בילידות שלהם?!

דא"ג גם תמיד היו יהודים בארץ
לא גירוש ולא נעליים 632908
כמו שאמרתי, כל חברה ילידית קולטת מהגרים (חוץ ממקומות מבודדים כמו טיבט) והחברה הפלסטינית אינה שונה בכך מחברות אחרות.
היהודים בארץ היו מיעוט ניכר שהגיע לכאן ממניעים דתיים גרידא עד ראשית הציונות.
לא גירוש ולא נעליים 632957
אתה ודאי גם מייהד את אברהם?
לא גירוש ולא נעליים 632966
טוב,מאז שישנו עם ישראל -יש יהודים בארץ

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים