בתשובה לנועה ו, 15/08/14 19:00
638912
בכל ויכוח אפשר לכתוב על הצד השני שהוא פוסל כל מי שלא מסכים איתו. אבל ויכוח נבנה סביב חוסר הסכמה, ועצם קיומו לא אמור לפסול.

נדמה לי שההגדרה של פשרה היא כשאדם מוותר על משהו שהוא רואה כשייך לו, כדי להגיע לעמק השווה.
מר"צ לא מתפשרים על ירושלים. הם חושבים מלכתחילה ש"זה" לא שלנו. ו"זה", מתייחס לשטחים וקרקעות שמיושבים בערבים או מוחזקים בבעלות (אפילו מפוקפקת) של ערבים. לצורך העניין: החלק ה"ציוני" יותר של ירושלים - העיר העתיקה, הר הזיתים וכו'.

איך אפשר להתכחש לציון ולהיות ציוני?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים