בזכות המבוכה ובגנות הטיח 6519
נושא השאלה הפעם מדגיש סוגיה שבפרוש יש לדון בה בהקף נרחב יותר - יכולתה (או אי יכולתה) של מערכת החינוך בכלל והמורים בפרט, להתמודד עם ה"לא חינוכי".
אני זוכר עדיין את המונחים הטכניים משני שיעורי החינוך המיני שקיבלתי בחטיבת הביניים - מקליטוריס ועד בלוטת הערמונית. האם המורים (כאנשים כמוני וכמוכם) מסוגלים להתמודד עם המבוכה ובאמת לדבר על דברים מביכים בכלל, ועל העיוות שבפורנוגרפיה למשל בפרט? או שהתלמידים יזכו, כתמיד, לאחת מהשלוש - נזיפות וכעס, לטינית מדעית, או מבוכה וצחקוקים?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים