בתשובה לברקת, 31/05/15 12:20
העושים את הלייק קרדום לחפור בו 656230
אני מנסה לטעון שברגע שהיא עשתה משהו כזה היא איבדה את זכותה להתבכיין כשעושים לה את אותו הדבר.

זכותה, לדעתי, להגיד בפומבי שמעשיו נוגדים את אמונתה (אם כי, רק אחרי שהיא יודעת את העובדות), אבל ברגע שהיא עושה את זה היא חייבת לקבל שיש אחרים שחושבים שמעשיה נוגדים את אמונתם ושזכותם להגיד את זה בפומבי לא נופלת מזכותה.

או, לחלופין, זכותה להתבכיין כשאומרים לה בפומבי שמעשיה נוגדים את אמונתם של אחרים, אבל, ברגע שהיא עושה את זה היא חייבת להבין שהיא מוותר על זכותה להגיד למישהו שמעשיו נוגדים את אמונתה.

מה שאין לה זכות, לדעתי, זה להחזיק את המקל בשני קצותיו. גם לשפוט אחרים בפומבי וגם להתבכיין כששופטים אותה. ועל אחת כמה וכמה כשהשיפוט נעשה בלי להכיר את העובדות. היא קבעה את חוקי המשחק, היא לא יכולה להתלונן כשאחרים משחקים באותם חוקים.
העושים את הלייק קרדום לחפור בו 656232
"מה שאין לה זכות, לדעתי, זה להחזיק את המקל בשני קצותיו. גם לשפוט אחרים בפומבי וגם להתבכיין כששופטים אותה"

בוודאי שיש לה זכות! הצדקנים גם מחזיקים במקל משני קצותיו וגם כופין אותו על כל דכפין.
העושים את הלייק קרדום לחפור בו 656236
כל דכפין רזה כמו מקל ואז מחזיקים אותו משני קצותיו.
העושים את הלייק קרדום לחפור בו 656396
הדראג מחזיק אותו מקצה אחד בלבד.
העושים את הלייק קרדום לחפור בו 656408
זה טבעו של שיח מסוג זה, תמיד הוא מדרדר ומתפרק מהמשמעות שלו, ''זכותו להגיד מה שהוא רוצה אבל זכותי להגיד מה אני חושב על זה, וזכותו לבקר אותי על כך, וכו'...''
העושים את הלייק קרדום לחפור בו 656245
נכון, אבל כל כך משעמם ובלתי בונה השיח הזה, שמתחיל מאמירה של מישהו על X, ואח"כ "הוא אמר כך וכך על X!" "הוא אמר כך וכך על ההוא שאמר כך וכך על X"! וכן הלאה.
יש לזה ערך כלשהו בגירוי להתעצבנות (למי שאוהב להתעצבן) ובצורך לבדיקה חוזרת של הערכים והקווים האדומים של כל אחד. אבל זה לא תורם דבר חדש לאף גוף ידע תרבותי או חברתי או מוסרי.
העושים את הלייק קרדום לחפור בו 656252
שיח בונה - לא נשמע לך כמו דרישה קצת מוגזמת ממי שחתום על מאמרים כאלה? אולי כדאי להתחיל מהבסיס כמו בדיקת עובדות או יושר אינטלקטואלי.
ממגיבי ישראלהיום 656255
"יקירה למה להתרגש מהומו שעוד לא החליט אם הו הומו או מאידיוט מאותגר עם חטטים על הפנים ובטח שלא מתומך חמאס במסווה של עיתונאי הרי זה נבלה בן תשפוכת של ערבים מה ציפית "

אם אלה דברי המגיבים שם במאמר שלה מה לך כי תלין?
ממגיבי ישראלהיום 656273
אי אפשר (טוב, אפשר, עובדה. אבל זה יהיה לא נכון) לתלות בכותב מאמר את האחריות למגיבים לו.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים