בתשובה לירדן ניר-בוכבינדר, 01/11/10 22:05
הקשר הגורדי 657113
אפרופו שירות גרוע במיוחד, האם אפשר/מותר לעשות משאל שידרג את השירות רק של חברות טלפון/תקשורת/כבלים. נדמה לי שהשירות של הוט הוא כל כך חריג וגרוע שהוא בבחינת טרגי-קומדיה. כתבת שקשה לך לכעוס על המוקדנים. במקרה של הוט אני מתקשה אפילו לכעוס על החברה. פשוט קשה להאמין שהוט מצליחה להיכשל כל כך בשיפור השירות על אף כל מאמציה. אילו הייתי א. קישון הייתי חושד בחברה שהחליטה בו זמנית גם להפיק תדמית שווא של ניסיונות להשתפר וגם להקפיד בו בזמן על המשכיות וקביעות של שירות רע.
קשה להבין, מדוע חברה שמתן שירות הוא חלק כל כך חשוב של שירותיה, מתעקשת כל כך על מיזעור עד העצם של ההשקעה במערך השירות שלה. אפילו מוקד השירות שלה שבו בקרתי ואשר היה מצויד בכל אמצעי התקשורת והמיכון העדכניים ביותר, נראה כמו קופת חולים ביום גרוע. נראה היה בעליל שלמוקד הזה אין לא מנהל ולא בעל בית והוא מתנהל מכוח רצונם הטוב שח עובדי החברה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים