בתשובה לאייל סתם, 26/07/15 12:40
תאמין שאפשר לתקן 660514
אבל זה אומר שהרבה פחות דברים חשופים.

מה שכן, מרגע שבו אפשר לשכנע את הצרכנים שפגם כלשהו במכונית עלול (בהסתברות לא מספיק זניחה) לגרום למוות, יצרני המכוניות ישקיעו (נכון להיום) סכומים נכבדים כדי לתקן אותו (בהנחה שהם לא יכולים להסתיר את הבעיה. אני מניח שגם להם ידוע שיש גבול ליכולת ההסתרה). מהבחינה הזו מכונית אינה נתב.

יכול להיות שהתוצאה תהיה פיתוח אפשרות עדכון מרחוק. אני מאוד מקווה שכאשר אפשרות כזו תפותח, היא תפותח שדרך שלא תאפשר השתלת תוכנה עוינת על המכונית בקלות רבה מדי.
תאמין שאפשר לתקן 660521
זה שבאג במכונית יכול לסכן חיים זה ברור, זה שבאג במכונית יכול לאפשר לצד ג' לסכן את החיים שלך, זה עכשיו גם ברור.

הבעיה היא שאם תיקון הבאג עולה עשרות מיליוני דולרים (מאות? כמה עולה להביא מיליון מכוניות למוסך?) פלוס יחסי ציבור רעים, זה יוצר תמריץ חזק לא לחפש באגים או להסתיר אותם או להפחית במשמעות שלהם וכו'
תאמין שאפשר לתקן 660524
מצד אחד, ההערה האחרונה שלך נכונה גם היום (ומזה עשרות שנים) לתקלות בברקסים או במנוע או בכל מערכת אחרת שאיננה כלולה בהייפ של ''ההאקרים יחסלו אותך''. ועדיין חברות משקיעות בריקולים כל הזמן.
מצד שני - כל ידיעה כזאת מבהירה שכשסקיינט תרצה לחסל אותנו, יהיו ברשותה אמצעים הרבה יותר פרוזאיים מאשר רובוטים שריריים מגניבים.
מספיק לגרום לכל המכוניות באוטוסטרדה לשבור ימינה לתהום מעבר למעקה בבת אחת וכבר עשינו חצי מהעבודה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים