בתשובה להפונז, 20/09/15 10:03
תאמין שאפשר לתקן 664278
עקיפתם של מנגנוני הבדיקה בהם משתמש הרגולטור (או מעבדות פרטיות במקרים אחרים) אינה משהו חדש. לפני כמה עשורים למדו יצרני הסיגריות שרצו לקבל את התואר דל-ניקוטין איך מרמים את המכונות שבודקות את תכולת הניקוטין והעטרן, אבל לא זכור לי שהתעורר רעש גדול כשהעניין התגלה.

הטריק שלהן, אגב, היה מאד פשוט: הם ניקבו בקירבת הפילטר חורים קטנים שאפשרו לאויר להכנס דרכם כך שמה שהגיע למכונה הוא תערובת של עשן הסיגריה עם אותו אויר שהתפלח מהצד. המעשנים האנושיים, לעומת זאת, היו סותמים לפחות חלק מהחורים האלה באצבעותיהם כשאחזו את הסיגריה לשאוף ממנה, וכך קיבלו לריאותיהם יותר עשן ממכונות הבדיקה.
תאמין שאפשר לתקן 664290
במקרה הזה הם אפילו יכלו לטעון לתום לב - מה אתם רוצים, אנחנו תכננו את הסיגריה כך שהמעשן יקבל ניקוטין מדולל ובריא יותר. זה שהמשתמש סותם את פתחי האוורור זאת הבעייה שלו, לא שלנו.
תאמין שאפשר לתקן 664293
זו אפילו לא הפעם הראשונה שפולקסווגן (שלא לדבר על חברות אחרות) משתמשת בdefeat device.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים