בתשובה לאישקש, 11/10/15 1:33
ואולי 664958
קצת עייפתי מהדיון הזה ונראה לי שחילוקי הדעות והעמדות השונות שלנו ברורים.

התכוונתי לראייה דיכוטומית (סליחה על הבלבול) של המציאות, של חלוקה לשניים, של קצוות. להבנתי מתוך תגובותיך, מאד חשוב לך לשרטט גבול חד וברור בין היבטי המציאות השונים: "הם"/"אנחנו", "צודקים"/"טועים", "רעים"/"טובים". לכן דברתי על ראיית או/או, ראייה של שחור/לבן שאינה מסוגלת להכיל גווני ביניים: לפעמים אנחנו טובים ולפעמים רעים, לפעמים צודקים ולפעמים שוגים וכך גם אויבנו.
הצעתי שתנסה להחליף אותה בראיית "גם וגם". גם צודקים וגם טועים (אנחנו והם), גם טובים וגם רעים (אנחנו והם), אבו מאזן גם מסית וגם מנסה להחזיר את השקט. סותר? מורכב? זו המציאות. לפעמים כך ולעיתים אחרת. נראה לי שזה שיקוף יותר מדויק של המציאות.
ואולי 664964
תנסי לשבת יותר רחוק מהמסך ויותר קרוב למציאות,פחות תתעייפי.

בדיוק בגלל זה אני לא מבין את הטון הפדגוגי משל היינו בתנועת נוער. את רצינית שאת מסבירה לי שהחיים מורכבים?!
במקום להתעסק במטה/על/יסודות התפיסה המדינית תרבותית,אני מדבר איתך על עובדות.תתיחסי לעובדות ולטענות שלך-שהן-לא אמת.ופעם שניה רצוף
את מבינה שזה לא עניין של דיכוטומי או בינרי או אנרגטי? זה עניין שאת פשוט טוענת טענות עובדתיות שהן לא נכונות נקודה (פעם שניה).אם זה בטעות תמימה השאלה היא מה גרם לך לדמיין מצב מסויים שעל פי כל פרמטר אובייקטיבי שיכלת לחוות בעולם הוא לא נכון.(אני כמובן יודע את התשובה-את קורבן של תעמולה אנטישמית).
אם את משקרת בכוונה אז מה הסיבה? (אני כמובן יודע את התשובה-את קורבן של תעמולה אנטישמית).

כתבת"ביקור של יהודים בהר הבית אינו אסור גם על פי המוסלמים." על בסיס מה טענת את זה? את עדיין עומדת מאחרי האמירה הזאת?
ואני מזמין אותך להכות את התקלטיה ולבחור שם ערבי או ארגון או משהו שמתחרז עם משהו ואני מביא לך ישר לפה אמירה שלו בדיוק הפוך.
ואולי 664973
והנה כמו קסם-כך אבו מאזן מגנה ורוצח

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים