''מלותיו טעונות באלפי שנים של אפליה ואלימות מינית'' 667163
קשה לי עם הטיעון הזה. הוא מניח קיבוע והתקבעות של אנשים בזהותם המוכתבת. זה מצחיק שאותם אנשים שמקדמים תיאוריות קוויריות, למשל, של תנודה חופשית בין מגדרים והגדרות עצמיות כאוות הנפש, מקובעים לגמרי כשמדובר במפגש גבר-אישה מן המניין. נולדת גבר? זהו, על כתפיך תמיד ינוח המטען הזה, האישי הוא הפוליטי ואין לאן לברוח.

כדי לברוח תצטרך קודם להצהיר על עצמך כ"מטרוסקסואל" נניח, כלומר ליצור הגדרה חדשה של גבר מסוג חדש, ש"מילותיו לא טעונות". אם לא הצהרת במפורש שאתה מתנער מהגבריות הקלאסית, עודך בגדר אשם.

ודבר נוסף: לפי הטיעון הזה, שופטים אלימות ביתר חומרה לפי המטען ההיסטורי שלה. זה אומר שכל פשע X מהדהד את מיליוני הפושעים הקודמים בהיסטוריה שביצעו את אותה העבירה, ולכן נחשב חמור יותר. מה נגיד אם כך על פשע מקורי ומעורר חלחלה שעדיין לא בוצע? נגיד, שליחה כפויה של אדם לחלל החיצון. האם הפושע אמור להישפט בכלים מקלים? הרי פשעו לא טעון.
ה מצחיק שאותם אנשים שמקדמים תיאוריות קוויריות, למשל, של תנודה חו 667165
ה מצחיק שאותם אנשים שמקדמים תיאוריות קוויריות, למשל, של תנודה חופשית בין מגדרים והגדרות עצמיות כאוות הנפש, מקובעים לגמרי כשמדובר במפגש גבר-אישה מן המניין.
--------
לערסים יש מוניטין של נערים שמקפידים על סירוק לבוש מכופתר ונעלי טשטש ומכאן הסברה שהם שטחיים ומעדיפים חיצוניות.
לפריקים מצד שני נוצר שם של נערים שלא מעניין אותם כיצד יראו ומה ילבשו כי הפנימיות חשובה בהרבה.
מבין שתי הקבוצות ברור לי מי לא תתלבש בבגדי הקבוצה השניה למרות שמדובר בבגד וסממן חיצוני שלא ישנה את פנימיותם.

נוכחתי מזמן שמי שמחנך וקורא לחופש מטיל מרות מנטלית שלפעמים נראית כמו משחק ילדים יחסית למי שמחנך לשמירה על החוק והסדר.
''מלותיו טעונות באלפי שנים של אפליה ואלימות מינית'' 667166
לעניין הטיעון האחרון: נראה שהממשלה שלנו מסכימה איתו דווקא: הטלת העונש החמור על זורקי אבנים.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים