667164
...למעשה, לא רק שמשיכה והחפצה אינן זהות, אלא אפשר אף לראות בהן ניגוד.
--------------------------------------------------------------------

פמיניסטיות, כאלה שכותבות לנשים שמזוהות כפמיניסטיות וכאלה שמתפרנסות מעניינים פמיניסטיים נוטות לעשות סלט במיקום והתזמון המיותרים ביותר. במקום לצאת נגד אותם תאגידים (רבים מתחום האופנה הפלא ופלא) שאחראים למסת ההחפצה הנרחבת והברורה ביותר הם מפרנסות אותם, מתעסקות בזוטות ונטפלות לתפל.

הפמיניסטיות מנצלות את האוויר הדליל שבמדעי הרוח להטבעת מושגים, ביסוס אכסיומות ונורמות מנוגדים להגיון והתכנון הטבעי הגאוני שמיד נגיע אליו.

יש הרבה רמות וסוגים של משיכה בין גברים ונשים אבל משיכה גופנית כשמה,- מלמדת שהאישיות, האינטלקט, הגינונים והטעם האסתטי חשובים אך אינם מהווים תנאי למשחקי ההנאה והעיצוב לרביה.כדי לקיימם נדרש גוף. היצור האנושי, צלם הבריאה נברא בגוף שמשמש לאחסון מעלותיו רעיונותיו ותכונותיו. במילה גוף (אדם) אנחנו מתכוונים לחומר שנושא ומכיל את חיי הצלם ומשיכה גופנית עוסקת בדיוק בחומר הזה.

אם להיות ספיציצי כשגבר רואה צמד שובבים מרקד בבד חולצה דק הוא לא חושב על אישיות , שושלת יוחסין והספר האחרון שהיא קראה.
הוא לא חושב. הוא נמשך, מיד.

אצל נשים בהכללה (אני יודע שלא יורשה לי ולכן אינני מתחסד) הלהט ממראה גופני והבחירה בנושא המטען הגנטי (השווה) מושכלת או מקיפה יותר. היא יותר איטית‏1. אין טעם לשנות את עיצובו של הבורא רב השכל או את דרך הטבע. החפצה היא צמצום האדם לחומר והיא חלק ממשיכה גופנית ומשיכה גופנית היא חלק ממשיכה לאדם אחר ‏2.
אין שום ניגוד. משיכה גופנית מערבת בהכרח החפצה ובלעדיה הפמיניסטיות אם יחפצו בכך ואם לאו, לא היו נולדות.

במקום להעלות את רמת המשיכה בין המינים ולעדן את היחסים השבריריים במלחמה הארוכה בהיסטוריה הפמיניסטיות בוראות משברים מאין.
הן מחנכות את הנשים לנהוג בחיפזון כאחרון הנערים ולראות בלבוש מיני ביטוי לעצמאות ומצד שני על הגבר נאסר להביע את התלהבותו או לנהוג כמקובל ‏3 בעולם הטוב הישן והמוכר. היחידים שמרוויחים מפריחת המגדריזם והפמיניזם הם יצרני תוכן אקדמאי וכתבני מגזינים שיכולים תמיד לכתוב על הנושא מבלי שהציבור יתקן אותם.

1. אני משער שגברים מסתפקים בפחות זמן כי עוצבו לפזר ומכאן הנמהרות ונשים שעוצבו לשמור על הקיים (והנולד) אימצו את מבחני החיזור ומשחקי ההשהייה.
2. משיכה גופנית לאחר חורגת מגבולות החומר המדיד והנראה אבל בעיקרה היא מופע ולא תכונות אופי (למשל).
2. אל גוואקו

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים