בתשובה לסתם כליל נאורי, 22/04/02 18:51
זהירות, אידיאל גזעני בפנים 66822
מדינת היהודים, ארץ ללא עם עבור עם ללא ארץ.

אם *שנאת* יהודים היא גזענות, גם בניית מדינה עבורם *תוך נישול התושבים המקוריים של הארץ עליה נכפתה המדינה* היא גזענות.
זהירות, אידיאל גזעני בפנים 66826
אם *רדיפה* אחר מוקצים דתיים היא לא מוסרית, גם בניית מדינה עבורם *תוך נישול התושבים המקוריים של הארץ עליה נכפתה המדינה* היא לא מוסרית.

(מעניין לאיזו מדינה אני מתכוון הפעם?)

אבל אין לי מחלוקת עם מה שאמרת. כיון שהסיפא לא קרתה במציאות. התושבים המקוריים של הארץ (אני מניח שאלה האטומים שממנה היא מורכבת, אחרת המונח "תושבים מקוריים" נראה לי קצת מוזר.. אז אפשר לומר שהתושבים המקוריים של הארץ חזרו אליה, וכל מיני דברים שונים ומשונים. זה מה יש כאשר המונחים אינם מוגדרים היטב.)

אגב, האם לא היה זה נכון, בחלוף המאה התשע עשרה, לקרוא לארץ ישראל "ארץ ללא עם?" לא היה עם שקרא לא"י שלו. העם הפלסטיני כונן רק ב-‏1948, בעזרתם האדיבה של מדינות ערב הלוחמניות.

האמת, אני מתחיל לחשוד שאין לי למה להמשיך את הדיון איתך. התגובות שלך צפויות מראש, על כל נושא אפשר לדעת בדיוק מה תהיה דעתך.. אני מתכוון, את העובדה שלא תטרחי להתייחס לשאר התגובה הקודמת שלי חזיתי מראש. אפילו ביקשתי שלא תאמתי את תחזיתי זו. אבל לא יכולת לעצור בעד עצמך. יש שמות לאנשים כמוך. לכי לספרו של אורוול, 1984, ותמצאי כמה מהם.
לא נכון. 66850
העם הפלסטיני לא כונן רק ב1948.

התיחסותי לענין:תגובה 61002
confusing disease with cure 66886
But are you not confusing the roots of the disease with the cure for it?
The disease: Anti-semitism and persecuting people of Jewish nationaliy
The cure: People of this nationality having their own state where their live theit own life

Swapping the disese (or the ill cause) with the cure is an act of psychological projection by the persecutor: Making the victim of persecution, the one inflicted by the disease - making him identical with the disease
and with the persecutor, while purifying the persecutor and masking the cause.

Thus, the cause of the vermin "becomes" innocent by "transferring" his disease upon the persecuted

Thus, the cure swaps places with the vermin
(Antisemitism)

As a demonstration, take people of mixed ethnicities
like the anglo-saxsons
or the American people

Suppose these people are persecuted or terrorized
because of their typical way of life
say: For love of freedom and personal autonomy, individualism and their pragmatic approach
These may all be portrayed "as the way of the infidel who revokes Allah)
or as Ecclectic, chaotic manners by some other factors

Now, is the determination of this mixed ethnicity
people
to preserve their way of life or further develop it , thus resisting the persecutor;
- is resisting the persecutor
to maintain one's national identity
renders the self-defending people
into racist and an oppressor, thus
swapping role with the assaulter?

Yet notice -the Jews are such mixed ethnicity people, trying to live their own life.

Their oppressor is the racist
while the cure is not identical with the act of assault, but rather, is the attempt to nullify this racism.

So racism is not identical with the tendency to nullify it, and the vermin is not identical with the cure.
And the aggressor is not purified by the effort to resist his attrocities

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים