בתשובה לצפריר כהן, 27/11/15 10:42
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668556
נראה לי הפתרון הטוב ביותר שיביאו מהבית. לחמישון התחתון אפשר לסבסד קנית מחשב וכל השאר שיסתדרו.
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668559
שיביאו מה בדיוק? מחשב? מחשב לוח? מה צריך לרוץ עליו? האם אפשר להניח משהו מלבד דפדפן?
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668561
מה שיחליטו אנשי ה IT
קובעי המדיניות לא צריכים להחליט על הפרטים הטכניים.
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668686
נשבע לכם שזה לא גודווין

אחת הסיבות שגרמניה הפסידה במלחמת העולם השנייה הייתה שהמהנדסים שלהם היו אלו שקבעו את הפרטים הטכניים

למה אתה חושב שהטכנולוגיסטים של משרד החינוך הישראלי יהיו יותר טובים ממהנדסי הנשק הגרמנים?
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668691
אני לא מבין מי צריך לקבוע את הפרטים הטכניים, הפילוסופים? המשוררים? מועצת חכמי האייל?
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668733
איך נקבעו הפרטים הטכניים של המחשב שבו השתמשת כדי לכתוב את התגובה הזאת?
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668783
הם נקבעו בהסכם הקואליציוני בין טיורינג לסטיב ג'ובס.
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668784
אז בטח חדר הישיבות לגיבוש ההסכם היה בירושלים של מעלה, כי על גבי הכדור סטיב התינוק החמיץ את טיורינג בשבעה וחצי חודשים תמימים.
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668694
יש לך דוגמא (למקום בו מהנדסים קבעו את הפרטים הטכניים בגרמניה הנאצית ובדיאבד אנחנו יודעים שזה היה מהגורמים להפסד)?
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668732
מטוסי סילון

טנקים (פנתר וטיגר לעומת T34 ושרמן)
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668735
לברית המועצות היו הרבה יותר טנקים. זה היה ההבדל. לקראת אמצע וסוף המלחמה התעשייה הגרמנית הייתה מוגבלת הרבה יותר מהרוסית והאמריקאית.

ויקיפדיה לא מסכימה איתך לגבי פנתר (טנק) [ויקיפדיה]. גם במקרה של טנק הטיגר [ויקיפדיה] היה פיקוח די צמוד של הממסד על הפיתוח. לגבי טיגר [ויקיפדיה] יש לציין גם שהוא גבר על הדמות מפו הדוב והוא הערך העיקרי בשם הזה בוויקיפדיה.
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668739
ויותר פירוט (מה קבעו המהנדסים)?
הבעיה היייתה ונשארה : איכות המורים 668707
הדבר הכי קרוב לזה ששמעתי הוא שבתכנון של Mercedes-Benz W126 [Wikipedia] הדור השני של ה S קלאס, קיבלו המהנדסים של מרצדס תקציב פיתוח פתוח לחלוטין, לאחרונה בהיסטוריה של תעשיית הרכב ואולי בעולם התעשייתי בכלל. יצא להם לא רע בכלל.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים