בתשובה למאור ציון, 26/01/16 9:59
אף אחד לא יסלח לאדם שמוכר את נשמתו. 672614
גם אם זה היה נכון זו לא תשובה למה שמאיה אמרה.

כדי שזו תהיה תשובה למה שמאיה אמרה אתה צריך להסביר מדוע לא היתה הפרה של הסטאטוס קוו, ולא מדוע הסטאטוס קוו גרוע.
אף אחד לא יסלח לאדם שמוכר את נשמתו. 672619
גם "חלק מהערבים חשו מותקפים" היא לא תשובה למה שאישקש טען. אם ערבים חשים מותקפים מציבור שאסור לו לעצום עיניים כדי להתפלל מה יגידו היהודים ביהודה ושומרון ואיך זה שנציגי המחנה מאיה במקרה זה לא עוסקים בגינוי האלימות הערבית ונוטים להבין אותה. חשו מותקפים, חשו חרמנים, חשו נו, זה מצדיק הכל. סליחה לא מצדיק אבל אפשר להבין.

לגבי הסטאטוס קוו, אנחנו יודעים שמהומות הכותל היו יזומות בדיוק כמו יתר "פרצי האלימות הספונטניים" ושהערבים דרך תרומות מקטאר, האיחוד האירופאי הממשל מממנים את "זקנות הכותל" ומיידי האבנים כדי להוסיף גזענות אנטישמית על ההר הקדוש. במחנה הנאור משתפים פעולה ודוחפים את ארגון נשות הכותל המונפץ מהעבר השני.

לסיכום תנועת המלקחיים: מחנה תומך בזכות הפולחן של ארגון מונפץ אבל מקבל בהכנעה את איסור המלמול של היהודים בהר הבית כי ערבים מוסלמים עלולים להיעלב ושמים "עין" על רגשות היהודים וזכויותיהם. עוד פרק בקלאסיקה הנאורה.
אף אחד לא יסלח לאדם שמוכר את נשמתו. 672621
יכול להיות שאתה צודק בטענה "גם "חלק מהערבים חשו מותקפים" היא לא תשובה למה שאישקש טען", ועדיין אין לזה שום קשר למה שאמרתי. כל החצי הראשון של התגובה שלך שואל שאלות רטוריות שאני לא הכתובת עבורן.

לגבי הסטאטוס קוו, אם הבנתי נכון את זרם התודעה נראה שגם אתה אומר אותו הדבר כמו אישקש- הסטאטוס קוו גרוע. אם הבנתי נכון אתה אפילו מסכים שהיתה הפרה של הסטאטוס קוו. אם כך אני לא מבין מה אתה רוצה ממני עם גזענות אנטישמית ותנועות המלקחיים.

בקיצור : אתה כנראה עונה למישהו אחר. תעשה העתק הדבק למקום הנכון.
אף אחד לא יסלח לאדם שמוכר את נשמתו. 672623
אני מילא, נסחף בזרם התודעה. נזכרתי. ומה עמדך לגבי הסטאטוס קוו שבו ליהודים אסור לעצום עיניים או למלמל שמא יבינו הישמעאלים שהם מעיזים להתפלל או על כך שנמנעת מהם גישה למקום בארצם?
אף אחד לא יסלח לאדם שמוכר את נשמתו. 672630
עמדתי שלילית בהחלט. אבל זה בדיוק מה שאני שואל אותך- מה זה קשור?
אף אחד לא יסלח לאדם שמוכר את נשמתו. 672636
שני הקישורים מובילים לנושא אחד: הר הבית.
__
כך מאיה.

אני חושב שהר הבית אף פעם לא היה מרכיב אמיתי בסכסוך.
אני יכול, זאת אומרת מותר לי לדעתך להביא את עמדתי ודעתי לרשות הרבים מעל במה זו?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים