בתשובה לאיילת בועזסון, 06/05/02 21:57
זעזוע. 68848
אפשר לדבר על נושא "פיתוח דמיונו המופשט של הילד" ולדבר על יתרונות וחסרונות של הטקסט מול התמונה, אבל זה לא הנושא.

מדוע הויזואלי מזעזע או מסוכן יותר* מהלא ויזואלי?
האם אין דוגמאות רבות בהיסטוריה של גילויי אלימות מתוך השפעתם של טקסטים?

האם ילד שקורא ספר של סטיפן קינג מושפע פחות* מילד שמשחק את המשחק המדובר, רק בגלל שהמשחק הוא ויזואלי יותר? מדוע?

* לגבי התנהגות אלימה או הגברת האגרסיביות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים