בתשובה לשם (רשות), 15/01/17 21:46
פרוייקטים סיזיפיים מיותרים 688794
אין מקום אחר לתנועה ציבורית שיהי חילופי לרחוב דיזנגוף. רחוב דיזנגוף הוא אחד היחידים שמתאים לתנועה ציבורית (וגם זה בדוחק, אבל זה מה שיש). ברגע שתוריד את רחוב דיזנגוף מרשת התחבורה הציבורית כל מרכז העיר תל אביב יהיה פקוק. לא תמצא שום רחוב בכיוון צפון-דרום שעובר במרכז העיר (אבן גבירול נימצא בשוליים המזרחיים של העיר, בן יהודה בשוליים המערביים).

לכן האופציה ההגיונית היחידה למניעת מצב פקקים בתוך העיר הוא לשמור נתיב תנועה ציבורי נוח ככל האפשר ברחוב דיזנגוף ןכן לשפר דרכי גישור בין אלנבי ודיזנגוף. פינוי כיכר דיזנוף כולה לתנועה זה פתרון זול להרבה בעיות. התוכנית בגדול צריה להיות רכבת המטרופול (הרכבת הקלה בשלב זה) ושממנה ייצאו קווי אוטובוסים שיפזרו ביעילות את הנוסעים בכל העיר, רחוב דיזנגוף ורחוב אלנבי יהיו הצירים העיקרים לצורך זה.

אם לא יהיה פתרון טוב לקווי תחבורה ציבוריים שיפזרו (ביעילות) את נוסעי רכבת המטרופול במרכז העיר, חבל על המיליארדים שישקיעו ברכבת כי הנוסעים ברובם לא ישתמשו בה.
פרוייקטים סיזיפיים מיותרים 688804
אבל בן יהודה קרוב לדיזינגוף, יותר רחב ופחות ססגוני.
עדיף לסגור לתנועה את בן יהודה וליצור עם שד' בן גוריון ונורדאו מדרחוף ענק.
לאחר הריסת כיכר אתרים והקמת אמפי ענקי מדשא עם ספסלים עצי פרי ובריכות נוי יבוא מישהו ויופיע בחינם.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים