בתשובה לאריק, 16/04/17 20:17
יהודים וערבים זה לזה 691407
1.כי אני יהודי.ומסורת צריך לכבד.
2.כי במשפט שלך ישנו כשל מובנה.ברור שאם מישהו טוען על משהו שאינו מוסרי הוא שואף להפסיק או לשנות אותו.-זאת מהות הטענה שהוא לא מוסרי.
יהודים וערבים זה לזה 691410
2. אלא אם אנחנו חיים בעולם שאינו שחור או לבן, אלא כזה שמכיל הרבה גווני ביניים. ואז יכול להיות שלא תשנה מצב לא מוסרי למדי, כדי לא להגיע למצב לא מוסרי מאד, או מצב לא מוסרי לחלוטין.
יהודים וערבים זה לזה 691419
נכון,אבל דיברנו על פוליטיקאים מהשמאל.הכח שלהם הוא בשטחיות ובפופוליזם,הם פונים להמון הנבער.
יש לך דוגמה לפוליטיקאי משמאל שטען על משהו שהוא לא מוסרי אבל שינוי שלו יכול להיות יותר גרוע?
יהודים וערבים זה לזה 691421
משעשע, יש כאלה שמתארים בדיוק באותן מילים פוליטיקאים מהימין.
יהודים וערבים זה לזה 691431
כן,ההמון הנבער.
יהודים וערבים זה לזה 691447
כצפוי, הלא כן?
יהודים וערבים זה לזה 691449
קצפוי זה הספריי שלג של יום העצמאות.
יש לי, יש לי 691453
:-)
וסגרת סרייה של שלוש תגובות משעשעות ברצף, שאפו!
(בדילוגים על אלה שלי).
יהודים וערבים זה לזה 691456
משקיעים הרבה מאוד,מקבלים תוצאה בינונית מאוד.
אני בטוח שהמפעילים ציפו ליותר מ4 מנדטים למרץ ועוד כמה (לא זוכר בדיוק כמה) לעבודה.
יהודים וערבים זה לזה 691467
לא הבנת את התגובה שלי, אבל לא קריטי.
לגבי העובדות - מרץ קיבלה 5 מנדטים.
יהודים וערבים זה לזה 691473
הבנתי. שכך כל צד חושב על הצד השני.ושצפוי שאני אחשוב כך.
זה שכל צד חושב על הצד השני,לא בהכרח שאחד הצדדים טועה.
5 מנדטים,גם עולב.
יהודים וערבים זה לזה 691475
אם כזה עולב, למה אתה כל כך מפחד מהם?
יהודים וערבים זה לזה 691485
מה גורם לך לחשוב שמכל האפשרויות אני דווקא מפחד מהם?
אני חושב עליהם הרבה דברים,"מפחד" זה לא אחד מהם.
יהודים וערבים זה לזה 691412
נניח לצורך הדיון שאתה צודק. למה אתה מעניק לשמאל מונופול על הביטוי "לא מוסרי"?
יהודים וערבים זה לזה 691420
כי החברה בישראל חולה,(יחסית לחברות אחרות היא עוד במצב טוב) היא מותקפת תודעתית בתעמולה נאצית מיום הקמתה (ריכוז של יהודים,חלום של כל נאצי מתחיל) ופיזית ע"י חיות אדם ערבים.
אחת התוצאות של הדבר הזה היא שאתה כמעט לא שומע טיעון מצד ימין של תמיכה במשהו כי הוא מוסרי.
רוב אנשי הימין שתומכים לדוגמה בהפצצה מסיבית בעזה או במחסומים,שבטוחים שזה הדבר הנכון לעשות כמעט תמיד משתמשים בטיעון פרקטי (ימנע פיגוע,ימנה ירי וכו').
כשבחברה בריאה הטיעון המוסרי הראשני היה שאם יורים עליך אתה משמיד את מי שיורה עליך,את הבית שהוא היה בו,את מי ששלח אותו את הבית של מי ששלח אותו,את מי שתכנון את הטיל את הבית שלו וכו' וכו' -כפעולה מוסרית ממדרגה ראשונה.
יהודים וערבים זה לזה 691423
אז אתה מסכים עם התזה שלי ואפילו לוקח אותה רחוק יותר, ורק תולה אותה בסיבות ונסיבות מסוימות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים