![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
אני לא יודע אם זה כבר הוזכר בדיון. באירופה ישנם פרויקטים לפיתוח תחבורה ציבורית שמבוססת על רכבים ללא נהג פשוטים ויעילים. למשל, רכב קופסתי ל-12 נוסעים שמפותח ע"י חברת הרכבות והאוטובוסים הגדולה בגרמניה עם מהירות מקסימלית של 40 קמ"ש. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
לפי מה שהבנתי לא מדובר בתחבורה ציבורית _שמבוססת_ על קרוניות ללא נהג שאליהן הפנית לינק אלא _השלמה_ לתחבורה ציבורית באמצעות קרוניות כאילו (כאשר כלי הרכב הציבוריים העיקריים מובילים כמות נוסעים גדולה יותר). זה שירות דומה ל"מוניות שרות" שיש בארץ בערים רבות (ההצעה היא מוניות שירות ללא נהגים). בכל מקרה, תחבורה ציבורית אינה העניין המרכזי במאמר ובפתילים. העניין הוא פיתוח כלי רכב פרטיים (על חשבון כלי רכב ציבוריים) מכיוון שהם עדיפים לרוב המשתמשים (כי הם מובילים מהר יותר מנקודה לנקודה, בגלל העדר הצורך לגשת לתחנות ולהמתין שם). |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |