נראה לכם שהאחוזים נכונים? 696046
לי נראה שהבעיה היא אחרת בכלל. יש הרבה מכללות שונות ולכן יש תחרות על התלמידים עצמם. יש לזכור שללא תלמידים לא תהיה אוניברסיטה או לא יהיו חוגים מסויימים. לכן חשוב לאונברסיטאות לקבל תלמידים חדשים ובגלל התחרות מורדידים את הרמה כי הרבה מהתלמידים לא ירצו לעבוד קשה כי בסך הכל רובם רוצים תואר אקדמי. אמנם הרבה מהאוניברסטאות יגידו שלזה לא נכון אבל העובדות הן אחרות. הרבה מהמעבידים לא מתרגשים במיוחד מתואר מאוניברסיטה מסויימת ולכן הדבר אפשרי.

לפי הכתוב 69 אחוזים ועוד 15 שהם 84 אחוזים גמרו בהצטיינות כלשהי. בדרך כלל לאוניברסיטאות יש שני סוגי הצטיינות וזה עבור ציון כללי של בערך 85 אחוזים ומעלה. לפי הסיפור הזה נראה לי שרק 16 אחוזים לא עברו בהצטיינות אבל גם לא נכשלו. נראה לי שיש כאן אנפלציה של ציונים. בנוסף מדובר כאן בנושא ההיסטוריה שקשה באמת לתת ציונים ברורים כי הרבה מזה תלוי בדעתו של הבוחן. ממש לא ברור איך תביעה כזאת בכלל תתקבל במיוחד שעברו כמעט 18 שנים מאז ומי זוכר מה היו בדיוק הקריטוריונים.
נראה לכם שהאחוזים נכונים? 696066
אתה יודע, לא כל האוניברסיטאות שוות. יש כאלה שצריכות להילחם על סטודנטים שיבואו אליהן, ויש כאלה, נחשבות יותר, שהסטודנטים נלחמים לבוא אליהן. אוקספורד היא מהסוג השני עכש''י.
נראה לכם שהאחוזים נכונים? 696085
לפי המספרים 69+15 נראה שרוב הסטודנטים עברו בהצטיינות מה שקשה לקבל ולכן נראה לי שזאת גם כן דרך לקבל סטודנטים. לסטודנט מובהר או מובן שיוכל אחר כך להתהדר בזה שהוא גמר את אוספורד בהצטיינות. באופן עקרוני יש כאן מגמה של ריבוי מכוני לימוד אקדמיים והם נלחמים על קבלת הסטודנטים. היצע מכוני הלימוד גדול ולכן לפי כל חוק טבע האיכות יורדת כדי למשוך סטודנטים. בסופו של דבר תעודת התואר חשובה לסטודנט ואת מרבית הלימודים שוכחים אם לא משתמשים בהם.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים