בתשובה לרון בן-יעקב, 24/03/18 15:10
היו בעיות לפני התאונה 698215
נשמע שגם הרגלוטורים של אריזונה היו פזיזים, ודרשו מהיצרניות פחות או יותר כלום. אבל מהכתבה בני''ט משתמע שגם מדינות שדרשו יותר, סמכו על נתוני היצרניות, וזה נשמע לי בעייתי משהו. הייתי מצפה שלפני שיתנו לרכב אוטונומי לעלות על כביש אמיתי הוא יעבור נסיעות מבחן של הרגולטור.
היו בעיות לפני התאונה 698223
אילו הבקר האנושי היה עם עיניים על הכביש 100% מהזמן וידיים מרחפות מעל ההגה, ועוד בקר לצידו, כשהם מתחלפים מדי רבע שעה או משהו, כפי שאני מבין שהיו צריכים להתבצע הניסויים, לא היה בעצם צורך לסמוך על הרכב והניסויים היו מתבצעים בבטחה לפחות כאילו נהג אנושי נוהג.
אבל בחיים כמו בחיים.
היו בעיות לפני התאונה 698234
(בקר אנושי הוא זה שמי שהורג אותו הוא נאצי?)
היו בעיות לפני התאונה 698235
מי שנוסעים ברכבת בשעות העומס.
היו בעיות לפני התאונה 698236
אני לא יודע איך הניסויים מתוכננים אבל אני מניח שהמטרה היא לנסות רכב אוטונומי שיפעל בסביבה שבה רוב הרכבים האחרים הם עם נהג אנושי. סביר שהתכנון והניסויים של רכב אוטונומי שיפעל בסביבה של רוב או רוב מוחלט של רכבים אוטונומיים יהיו שונים לגמרי.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים