בתשובה לארז לנדוור, 17/05/18 8:15
suicide by soldier 699486
הנאום אותו אתה מצטט ואשר נאמר על ידי היטלר ,ננאם ברייכסטג לרגל מלאות שש שנים לעלייתו לשלטון. שש שנים אחורה מחזיר אותנו לתאריך 30.01.1939 ולא כמו שציינת בספטמבר 1939.

היטלר עצמו טוען שאת ה'נבואה' הזאת הוא אמר בספטמבר 1939 למרות שבנאום בספטמבר 39' אין התייחסות ליהודים בשום צורה . קרשו ‏1 מציין שלפחות 12 פעמים היטלר מייחס את ' נבואתו' לספטמבר ולא ינואר וזאת בכוונה לדעתו . נימוקים מפורטים לאופי הנאום בהקשר היהודי מסביר בהרחבה שאול פרידלנדר ‏2, מכל מקום – התאריך הוא ינואר ולא ספטמבר.

אבל אם כבר הבאת את הנאום, למה לא את כולו /רובו ?

"אני סבור שיש לפתור את הבעיה הזאת וככל שנקדים כן ייטב . אכן אירופה לא תשקוט כל עוד הבעיה היהודית לא סולקה.ישנם בעולם שטחי התיישבות לרוב אך אחת ולתמיד יש להפריך את הדעה, שהאל כאילו הועיד את העם היהודי להיזון כטפיל מגופם של עמים אחרים ולנצל את עבודתם הייצרנית. היהדות תצטרך להתאים את עצמה לפעילות ישרה ובונה כמו עמים אחרים אחרת תאבד במשבר בעל עוצמה ללא תאור .

ודבר אחד היייתי רוצה לומר ביום זה הראוי לזכירה לא רק לנו הגרמנים - במרוצת חיי הייתי לעיתים קרובות נביא ובדרך כלל לעגו לי. בזמן מאבקי לעלות לשלטון היה זה בראש ובראשונה העם היהודי שקיבל את נבואותי בהתפרצויות צחוק. כאשר אמרתי שיום אחד אקבל עלי את הנהגת המדינה והעם הגרמני כולו , ואז בין שאר הדברים אפתור את הבעיה היהודית .סבורני שגלי הצחוק של היהדות בגרמניה כבר נתקע בינתיים בגרונה.

היום אני רוצה שוב להיות נביא : אם תצליח יהדות הכספים הבינלאומית שבתוך אירופה ומחוצה לה לשוב ולהטביע את האומות במלחמת עולם, תהיה התוצאה לא בולשיוויזציה של העולם ונצחון היהדות, אלא השמדת הגזע היהודי באירופה ! "

2. הואיל והצבת את נאומו של היטלר מול שורה וחצי שלי – הריני לחשוב ; האם ארז הבין את מה שכתבתי או שהוא אשכרה משווה אותי להיטלר? עד כדי כך נפגעת ממני שהעלבתי את לוחמי הנפש האהובים עליך - החמאסניקים ? הא ?

אני מביא את סיפור אונס דינה אחותך היחידה בשכם על ידי החמור ומציב מול זה את התנהלות ארגון הטרור החמאס ששוחט תינוקות בתוך מיטתם ואחר כך מבתכיין שהוא הנשחט.

אני לא שואל – למה ארז טועה בתאריך כמו היטלר . אבל אני כן שואל את ארז – למה התכוון המשורר ?

-----------
1 איאן קרשו – החלטות גורליות. עמ' 451
2 שאול פרידלנדר גרמניה הנאציתוהיהודים שנות הרדיפות 33-39 . עמ' 348-350
suicide by soldier 699487
התשובה פשוטה מאוד - בשני המקרים יש כאן האשמה של הקורבן במה שעומדים לעולל לו, ואני לא מתכוון לחמאס חלילה אלא לעם פלסטיני, בעוד שהתוקפן היה מבצע מעשיו בכל מקרה והוא מוצא לעצמו תירוץ מדוע הצד השני הביא את זה על עצמו.

ולהזכירך - החמאס הוא לא היכול שמבצע את המעשים הנפשעים של שחיטת תינוקות במיטתם.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים