בתשובה ליהונתן בר, 06/10/18 16:19
we must to something, this is something 701869
בעיקרון אתה צודק, אבל 2 הערות:
א. מנין לך הביטחון שקסדה לא היתה עוזרת?
ב. אכן כנראה צריך לספק נתיבים לאופניים. אבל אי אפשר להסמיך זאת על ניסיון העבר, אלא דוקא על החידוש בכך שאופניים הופכים לאמצעי תחבורה חיוני בערים הצפופות שלנו. אחרת עדיף היה פשוט להרחיק את האופניים מנתיבי תנועה ולאסור על אופניים ממונעות בכלל.

עד כמה שאני יכול לשפוט, מדובר בתאונת דרכים בין שלושה עברייני תנועה. אני לא חושב שמי משני אלו שנותרו בחיים, צריך לשבת בכלא ואפילו עבודות שירות נראה לי מופרז. די בקנסות ושלילת רשיון.
לדעתי צריך גם להרחיק את הנהג ממשחק בליגות הבכירות לפחות לכמה שנים. אבל זה באמת עניינה של ההתאחדות לכדורגל ועד כמה היא מעוניינת להלחם בתדמית לפיה העיסוק בכדורגל מקצועני שמור לנוער עבריין בלבד.
we must to something, this is something 701872
אין לי בטחון, פשוט קסדת אופניים היא אמצעי הגנה בפני נפילות וחבלות ראש מתאונות קלות. דריסה ע"י רכב, כמו זו במקרה דנן (ר' סרטון) היא חבלה רב מערכתית.

נתיבי אופניים עובדים גם בערים אחרות בעולם, בהן מהירות הרכיבה גבוהה יותר, והרצון להמנע מחיכוך עם הכביש זהה.
אופניים הופכים אמצעי תחבורה חיוני כבר שנים, ויעיד כל מי שביקר באמסטרדם. במקומות כמו בהן זהו אמצעי תחבורה כה נפוץ, קיימים רוכבים רבים וחלקם אף מגיע למהירויות גבוהות בשבילי האופניים; נסה להתהלך בשביל שכזה ומצפה לך חוויה מפוקפקת.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים