![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			ג' נראית כהנחת המבוקש. | ![]()  | 
		
![]()  | 
		
![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			ליתר דיוק: יש בג’ שני משפטים. הראשון הוא הנחת. השני דווקא לא (מבנים דומים הם עדות סבירה, גם אם לא חד משמעית, לשייכות לתרבות דומה). | ![]()  | 
		
![]()  | 
		
![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			נכון. אני מניח שהשאלה היא מהו ה''דימיון'' שבמבנים. | ![]()  | 
		
![]()  | 
		
![]()  | 
				
				
  | 
			![]()  | 
		||
				
  | 
			||||
![]()  | 
			צריך לזכור שלא נתגלו מבנים דומים בצורה או ברמת ההתפתחות בירושלים וסביבתה הקרובה באותה תקופה כך שזה מגביר את הסברה שהמבנה ישראלי. | ![]()  | 
		
![]()  | 
		
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא | 
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
			  RSS מאמרים |
			כתבו למערכת |
			אודות האתר |
			טרם התעדכנת |
			ארכיון |
			חיפוש |
			עזרה |
			תנאי שימוש והצהרת נגישות
		 | 
		© כל הזכויות שמורות |