בתשובה לצפריר כהן, 13/08/19 0:59
אולי במקום להאשים כדאי לחשוב מחדש על המודל של התחבורה הציבורית? 708487
הלך המחשבה הוא שהזוי:
"מומחי תחבורה שונים, למשל המפקח לשעבר על התחבורה בניו־יורק, מאשימים כי אובר וליפט מחמירות את בעיית הגודש בערים – בכך שהן הופכות נסיעות דמויות־מונית לנוחות, הן מושכות נוסעים בעיקר מתחבורה ציבורית"

אובר וליפט הופכות נסיעות דמויות מונית לנוחות -> הן מושכות נוסעים מתחבורה ציבורית -> בעיית הגודש מחמירה (עד כאן הכל הגיוני) -> מומחים תחבורה מחפשים את מי להאשים ובוחרים להטיל את האשמה על אובר וליפט.
במקום להסיק את המסקנה המתבקשת - שהתחבורה הציבורית לא אטרקטיבית מספיק, הם מטילים רגולציה נוספת על אובר וליפט כדי לפגוע באטרקטיביות שלהן.
אולי במקום להאשים כדאי לחשוב מחדש על המודל של התחבורה הציבורית? 708489
זה לא סותר. בפרט כאשר אובר שוברת את השוק כדי להעיף מתחרים וליצור מונופול עתידי.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים