![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
שים לב שהם מדברים על כך שצריכים לשכנע צרכנים. כלומר שמדובר על משהו יקר יותר. לכת כל הדיבורים על „פרי טוב יותר״ הם כנראה די בלבולי שכל: לא מדובר על משהו שמשתלם לצרכן (מבחינת יחס עלות/תועלת) ולכן הם מחפשים דרכים למכור אותו במחיר יקר יותר. יבול בסיסי כמו חיטה חייב להיות זול. |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |