בתשובה לאריק, 20/11/19 15:55
תגובה מהירה מאד 711172
מספר מקרים קיצוניים אינם נימוק משכנע.

השאלה צריכה להיות: מה אנחנו מרוויחים, ובאיזה מחיר.

מה המחיר, מבחינת תכנון המטוס, של קיום תא הטייס?

* משקל של שני נוסעים לא מועילים נוספים
* מקום
* אילוצי תכנון של יחידות הבקרה(?)

כיום הטייס מתפקד גם כמנהל המטוס. טייס הוא בדרך כלל דמות סמכותית, ובמטוס אנשים נמצאים בסביבה מבודדת עם ריבונות לא בהכרח ברורה. כמה מסובך להעביר את התפקיד הזה למישהו אחר? טייס המשנה נותן לתפקיד יתירות.

ולגמי מה שמרוויחים: האם יש נתונים טובים לגבי המקרים שבהם טייסים היו צריכים להתערב ולגבי המקרים שבהם ההתערבות הייתה מועילה?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים