בתשובה לתשע נשמות, 02/01/20 23:29
נצחון בנקודות 712295
יש לי הרגשה שלמרות כל המקרים הללו, התוצאה של מועדוני הלקוחות מהסוג הזה היא שאנשים בסך הכל טסים יותר. חברות תעופה לא אוהבות להפסיד כסף סתם כך.
נצחון בנקודות 712297
זאת שאלה של "נאמנות לקוחות", כמו כרטיס מועדון בסופר (גם סופרים לא אוהבים להפסיד כסף סתם כך) או כרטיס של סנדוויצ'ים בסאבווי. מה גם שכשמדובר על טיסות שמקום העבודה מממן - המעסיק נותן תקציב מסויים, אבל לא באמת איכפת לו באיזה חברה יטוס המועסק, ואם חברה א' לוקחת 8% יותר מחברה ב' אבל שתיהן נמצאות בתקציב, המעסיק לא יתערב בבחירה של המועסק (ואלה הנוסעים הכי טובים לחברות התעופה, גם לא באמת מסתכלים על השורה התחתונה, גם מזמינים באיחור, גם נוסעים הרבה ולא רק ב"עונה", ולכן נאמנותם שווה הרבה יותר מאיזה שדרוג פעם בכמה טיסות).

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים