בתשובה להקשה המקשה, 16/01/20 16:49
מחרב שמחות 712730
ההצעה נדחית כדלהלן:

בקמפוס אני נודניק מקשקש, הה הה ! (5,4,6)(מ)
ותודה ל-הדוב ה-‏57 (5) על התמיכה המוסרית בעוד משתתפים אחרים בפתיל בחרו בקונץ זעיר, המגעילים. (5, 6)(ש)
_______________
(לא מבושל ולא טעים(4) עבריינית מס יפה ורזה (4,4), כן?)
מחרב שמחות 712735
אם כבר רצחת את הז'אנר, תרשה לי להתעלל בגופה-
כשאמרת עבריינית מס יפה ורזה אני מיד ראיתי שזה שבטבע הביא לי מזור (5,2)
מחרב שמחות 712738
מיד ראית, הה? קל לראות את זה עם משקפיים של קרולינה למקה.
מחרב שמחות 712742
ולנסה מעבר לקשת (מ) (6,2)
;)
מחרב שמחות 712749
איך לעזאזל זה מסתדר?
מחרב שמחות 712839
אין לי מושג, אבל אני מתבייש לשאול.
מחרב שמחות 712857
אני חושב על החיבור בין גדנסק ואברהם אבינו, אבל אז זה לא (6,2) אלא (4,2,2).
מחרב שמחות 712859
זה גם לא מתאים להקשר שדורש משהו מהמשפחה של "לך להזדיין"/"לך תזדיין", "לך לעזאזל" (כפי שניחש הדוב ה-‏57). אבל איפה הקשת? "לך לקנזאס"? :-)
מחרב שמחות 712860
השיר שולח אותך בדיוק כמו ששלחו את אברהם. בקצה הקשת יש ארץ.
מחרב שמחות 712868
אני ניחשתי ״לך תתנייק״
מחרב שמחות 712829
עם כל הטרחנות שבדבר, אני רוצה שיהיה כאן פענוח מפורש של כל החידות, ואני צריך עזרה.

אנחנו רואים מה האנגרמה של "מקשקש, הה הה" (יפה!), אבל אני לא יודע מה המילה בשש אותיות, ואפילו לא בטוח ששתי האחרות הן "הקשה המקשה".
הדוב ה-‏57 הוא "הפונז" (יכולת גם "הרוטב היפני שלא נגמר", אמנם אתה לא אוהב את הטכניקה הזו ובצדק, אבל אתה בוודאי לא יותר גאה ב-‏57)
הקונץ הזעיר הוא שטיק-קט, אבל מה בא אחרי "שתיקת" (או "שתיקה ת...") אני לא יודע.
ורגע לפני הלחיצה על אישור הבנתי שכל זה נאמר ברוח טובה! (הגדרה חביבה מאוד אף היא.)
מחרב שמחות 712833
קרצייה
הקבסים
מחרב שמחות 712853
חשבתי על כבשים/קבסים, אבל "קבסים" זה לא בדיוק "מגעילים".
תודה על הקרצייה.
עכשיו - עדיין עם כל הטרחנות שבדבר - בבקשה רמז או פתרון למעבר לקשת שלך.
מחרב שמחות 712855
אולי קשור לנעליים?
מחרב שמחות 712966
מחוץ לקשת = 3 נקודות
מחרב שמחות 712967
מה פרוש (מ)?
מחרב שמחות 712970
(מ) אומר כתיב מלא. מכאן אפשר להבין שהמקשה שלח אותי לקיים יחסי מין ולא, נניח, לעזאזל.
מחרב שמחות 712981
אבל לקיים יחסי מין זה בשש אותיות דווקא בכתיב חסר.
מחרב שמחות 712986
מן הסתם כוונת המשורר היתה ''לך תזדיין'' ולא ל''לך להזדיין''.

(תמהני אם המקשה נהנה מהמהומה הקטנה הזאת או שהוא נוחר בבוז ומרגיש כגוליבר בארץ ליליפוט).
מחרב שמחות 712993
אה. אני חושב שלזה כיוון הקשה, ברמז לרמז: מעבר לקשת רומז לשלוש נקודות, שלוש נקודות רומזות לקללה.
מחרב שמחות 712982
זה כיוון שטחנתי הרבה, ולא יצא לי כלום.
מחרב שמחות 712838
שתיקת הכבשים (הקבסים). הגדרה אלטרנטיבית וקלה יותר: ילקוט בתחת של הבגדים המתייבשים.

"קרצייה" מדגימה שימוש במילה בפירוש לא מקובל שלה (מלבד בתשבצי הגיון) - "אני" מלשון אניה במובן של "צי", כמו ה"טורף" במשמעות "מערבב" שהראיתי קודם.
מחרב שמחות 712848
יפה - ותודה שחסכת לנו שעות שינה טרופות :)
(כן, ה-‏57 לא היה מאד מוצלח)
מחרב שמחות 712854
בקשר ל"הפונז" - כמובן. כל ההודעה ההיא ניסתה להיות הומוריסטית וההגדרה הצולעת ביותר שעלתה בדעתי התאימה לרוח הדברים.

לירדן - אתה צודק בעניין ה"קבס" אבל חשבתי שההגדרה קלה בהקשר בו היא נכתבה ורציתי שהיא תשתלב במשפט באופן טבעי. עכשיו עולה בדעתי שיכולתי לכתוב "גועלים" ולהיות קרוב יותר לפירוש המדוייק של קבס. בפעם הבאה.

המסקנה מכל העסק היא שהייתי צריך לקבל את העצה של המקשה וזהו :-)
מחרב שמחות 712856
זה היה אחד הרגעים המהנים באייל מזה הרבה זמן.
מחרב שמחות 712858
אני דוקא חשבתי על 'מגעילים' על משקל שוטפים את הכלים (לקראת הפסח), ומשם האסוצאיאציה למכבסים ב-כ' ולכבסים האמורות.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים