בתשובה להפונז, 16/08/19 16:25
בקטנה, מהפוזיציה 713588
אני מקווה שבכל זאת נשארת עם קצת השקעה עד העליות האחרונות, שהפכו את טסלה לבעלת שווי שוק גדול משל פולקסוואגן או GM.

יש לציין שכעת נכנסות היצרניות הוותיקות לתחום הרב החשמלי, ובניגוד לציפיות מה שמתגלה הוא לא הבלוף של טסלה אלא להפך - שהוותיקות ממש לא יודעות לעשות את זה טוב כמוה. דגמי היוקרה מהסוג של יגואר I-Pace ואודי E-tron מקבלים בקורות לא רעות אבל לא מצליחים להמכר (שלא לדבר על הדגם של מרצדס שמכר כמדומני מאות בודדות של יחידות). הפורשה טאייקן מצליחה להתחרות יפה מבחינת הביצועים ואיכות הרכב הכללית אבל הטווח שלה הוא קצת יותר מחצי משל הטסלה S. בתחום הלא יוקרתי אף אחד לא מצליח לעשות מה שעושה הטסלה 3, שנותנת מכונית איכותית עם טווח טוב במחיר סביר יחסית. המתחרות או חלשות בהרבה מבחינת הטווח או מציעות הרבה פחות תמורה למחיר. מעניין כמה זמן יקח ליצרניות הוותיקות להדביק את הפערים האלה.
בקטנה, מהפוזיציה 713590
אכן אכן, לאור העליות האחרונות ה'קצת השקעה' גרמה לטסלה לטפס במעלה תיק ההשקעות שלי עד שלפני כשבועיים זינקה לראש טבלת המניות (הבודדות, לא מדדים למיניהם) בהן אני מושקע.
אוטוטו אני שוב מממש חצי וממשיך לקוות לטוב.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים