בתשובה להאייל המתלמד(אביב), 02/06/02 0:32
נכון מאוד. 71391
ממתי דום הוא לא רלבנטי?
למרות הוותק שלו, הוא עדיין אחד מהמשחקים היותר פופולאריים בתחומו ובכלל.
ובנוגע לרזולוציות וגרפיקות וסאונד, תמיד יש את הדוגמא של אליס. המשחק זכה בפרסים והוא מאוד מושקע ויזואלית ומבחינת הסאונד ועדיין, הוא כישלון מבחינת המכירות.
(וכאן נכנסת ההשוואה בין כל "משחקי הסופר רזולוציה העכשוויים" ובין space invaders האלמותי.
נכון מאוד. 71727
"ממתי דום הוא לא רלבנטי?"

ממזמן.
בעולם משחקי המחשב, משחק מחשב הופך תוך מספר מצומצם של שבועות ללא רלבנטי.
דום 1ו2 הם משחקים שמהזמן בו הם היו פופלאריים עברו המון מגא-בייטים תחת גשר המאיצים הגרפיים. בעברית : אף אחד כבר לא משחק אותם (רק חובבי נוסטלגיה שקשה למצוא בקרב ילדים).
אליס, עם כל ההשקעה הגרפית בזמנו, כנ"ל.

את הטיעון זרקתי לפח (בינתיים) בשל יציאתו של דום3. אם משחק זה יצליח להיות פופלארי היום (כשהתחרות היא קשה יותר) כפי שקודמיו היו פופלאריים בזמנם, ימים יגידו. אולי אני אחזור ואשלוף את הטיעון בעתיד במקרה שהמשחק יתגלה כפחות פופולארי (בתנאי שלא ידבקו לטיעון כל מיני מסטיקים ושאר סוגי ג'יפה שאוהבים להעביר את זמנם החופשי בפחים).

Space Invaders הוא אולי אלמותי בזכרונם של קשישים כמונו, אבל המשחק עצמו מת מוות טבעי עוד כאשר ה-ATARI הישן (והלא טוב) הפך למעצור דלת.
נכון מאוד. 71729
דום, למרות הותק שלו בשוק, מפתיע ונשאר רלוונטי. ילדים מעדיפים אותו על הרבה משחקים אחרים אפילו כקרש קפיצה למשוכללים יותר. לא כל שכן במדינתנו הלבנטינית שמעדיפה לא לשנות מנהגיה.
האומנם ? 71758
"This article is Copyright (C) *1994* Game Bytes Magazine. All rights reserved."

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים