![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
1. אל על בצרות לא מהיום1 2. היא כבר מקבלת מתנות מהמדינה2 לא מהיום. 3. חשבתי שהקימו ועדה3 לצורך העניין? כמובן שלא. שיטת השקשוקה עובדת. _______________ 1 דה מרקר 29.5.2019 הרבעון הראשון הגרוע בתולדותיה: אל על הפסידה 55 מיליון דולר 2 <דה מרקר 8.2.2020 אם עד 2013 עלויות אבטחת התעופה בחו"ל נחלקו 70% המדינה ו–30% החברות, הרי שמאז ההסכם כמעט כל העלות היא במימון המדינה: 97.5% מעלות אבטחת התעופה בחו"ל ממומנים על ידי המדינה...שינוי נטל המימון גרם לאינפלציה משונה בסעיף עלויות אבטחת התעופה הישראלית: בעוד מספר הטיסות המאובטחות של החברות הישראליות זינק מאז הסכם השמים הפתוחים ב–50% (הנתון הזה שנוי במחלוקת — אל על טוענת כי הנתון זינק ב–70%) — עדות, אגב, שהתחרות החדשה שהביאה הרפורמה לא הזיקה לחברות הישראליות — תקציב אבטחת התעופה זינק ב–100%, והוא מגיע כבר למיליארד שקל בשנה. 3 דה מרקר, 19.2.2020 תוקם ועדה שתבחן את ההשלכות של החלטות הממשלה בנוגע לנגיף קורונה על חברות התעופה הישראליות - כך הוחלט בדיון רב-משתתפים להיערכות לאומית והתמודדות עם נגיף הקורונה, שניהל היום (ד') ראש הממשלה, בנימין נתניהו. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
ומכאן יש כבר מקור לכמעט רבע מעלות ההלוואה: ביטול רוב הטיסות במשך כמעט חצי שנה חוסך למדינה המון כסף על אבטחה. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
מספר הטיסות אינו בהכרח עדות שהתחרות לא הזיקה. יתכן שמספר הטיסות עלה אבל הרווח מכל טיסה ירד. בכל מקרה, אם זה מה שקרה אז הצרכן נהנה מההסכם ללא ספק. | ![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
||
|
||||
![]() |
הצרכן נהנה מהסכם שמיים פתוחים [ויקיפדיה], שהוריד את מחירי הטיסות לישראל כמו שהתחרות בסלולר הורידה את מחירי המנוי- בחדות. החברות הישראליות קיבלו את הסוכריה הזו בתמורה. "ב-21 באפריל 2013 אישרה ממשלת ישראל את הסכם שמיים פתוחים...בתגובה להסכם שבתו חברות הטיסה הישראליות במשך כיומיים. השביתה הסתיימה לאחר שהוסכם כי הממשלה תממן 97.5% מעלויות האבטחה של חברות התעופה" |
![]() |
![]() |
| חזרה לעמוד הראשי | המאמר המלא |
| מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים | |
RSS מאמרים |
כתבו למערכת |
אודות האתר |
טרם התעדכנת |
ארכיון |
חיפוש |
עזרה |
תנאי שימוש והצהרת נגישות
|
© כל הזכויות שמורות |