בתשובה לדב אנשלוביץ, 26/05/20 9:07
גם בהשבעה אפשר להמשיך לשקר 719967
יש עוד אפשרות:
- שופטים שונים מגיעים לפסיקות שונות ומנמקים את הפסיקות שלהם על פי נימוקים משפטיים. בשביל זה יש שימוש, כשצריך, ביותר משופט אחד ובדעת רוב/מיעוט.
- אנשים בעלי אינטרס פוליטי יסמנו את השופטים שפוסקים איך שמוצא חן בעיניהם כשייכים למחנה הפוליטי שלהם ויסמנו את שאר השופטים כשייכים למחנה הפוליטי השני.

אין זה שונה במיוחד מהמקרה בו יש את אוהדים שחושבים שהשופט היה הגון (כי הקבוצה שלהם ניצחה במשחק) ושהמסייעים לשופט על המגרש פוזלים ואוהדים של הקבוצה השניה שחושבים שהשופט בן $%₪# והמסייעים לשופט הם אלו שראו בדיוק, אבל בדיוק, את מה שבאמת קרה. המקרה הוא כנראה מקרה בו כולם עשו את העבודה שלהם כמו שצריך (למרות שבאופן טבעי לפעמים יש אי ההסכמה בין השופטים וזה בסדר גמור, בלי שנובע מכך שהמשחק מכור).
גם בהשבעה אפשר להמשיך לשקר 719969
האם ראית את הדוגמאות שהציג קלמן ליבסקינד? האם אתה באמת סבור שלמשל הפסיקה בעניין הכנסת אוכל כשר לבתי הכנסת או למשל הפסיקה בעניין פתיחת מרכולים בשבת לא קשורים בכלל בכיפות לראשיהם של שופטי המיעוט? זה במקרה?

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים