בתשובה לדובי קננגיסר, 14/06/02 13:09
פילוסופיה על ההגלייה 72838
לבקשת העורך שיניתי את הקונקטס.

אז עדיין לא הסברתם למה מה שבן פורת רשם זה לא קללה, או שאם זה קללה זה למטרה סבירה והתגובה שלי לא הייתה סבירה, בקונטקס של תגובה להסתה שלו.

גם כן למה מה שבןפורת רשם זה לא הוצאת דיבה אלא סתם שיח בגלימה דתית מכובדת כאילו, וזה גם כזה סביר כמו שירדן ניסה להתחכם?

האם זה שלא הגלתם או לפחות הגבתם על השחצנות הפוגעת שיוצאת ממה שהוא פיזר ברחבי האיל לא מראה על הסכמה בשתיקה או לפחות הרכנת ראש לפני כל מי שמדבר בשם הדת?

מה רק בגלל ששלחתי אותו לאמא שלו ולא בהכללה כמו שהוא כתב מצדיק את העיוות שבו המסית חלקלק הלשון הופך לקדוש מעונה והמתגוננת בצורה של התקפת נגד מואשמת באי ציות למדיניות שלכם?

מבחינתי אין לי יותר מה להוסיף אבל יש לי זכות לרשום תגובה לכל פסוקי נבלה בשם התורה. אפילו למען האיל לא אחשה.
פילוסופיה על ההגלייה 72840
פעם היה פה באייל אחד, שחר נתניהו. אותו שחר היה גזען לא קטן, והוא הוכיח באותות ובמופתים שגזעים מסוימים פשוט נחותים יותר מאחרים. למיטב זכרוני, הוא לא הטיף לשום אלימות כלפיהם. דבריו לא נמחקו, וגם תחת הכללים הנוכחיים הם לא ימחקו.
מה שבן-פורת כתב זה לא קללה (קללה זה "יא בן-זונה". אני לא בטוח לגבי "אמך נפקנית", אבל אני מאמין שגם זה יפול תחת ההגדרה הזו), זו עמדה. עמדה נתעבת, שצריך להתנגד לה ושים לב - להעמת איתה. למחוק אותה זה פשוט לא הפתרון הנכון. גם לקלל את בעל העמדה אינה צורת התנהגות נאותה, לדעתי. הדרך היא להוכיח שמה שאומר בעל הדעה הזו זה שטויות, ולהראות לו למה הוא טועה.
זו הסיבה שתגובתך נמחקה (לחלוטין, לא סתם גורשה), ואילו של בן-פורת דווקא לא.

הניסיון שלך לטפול עלי את הטענה שאני מרכין את ראשי בפני הדת מראה, לפחות, שאתה לא מכיר אותי בגרוש.

תרשום מה שבא לך, אבל אל תבוא בתלונות כשאנחנו מסירים תגובות לא נאותות (אפילו לפי המדיניות המקורית!). לעומת זאת, אם היית בוחר להגיב בצורה ראויה ולסתור את דברי ההבל של אותו אדון, היית זוכה להרבה יותר הערכה מאשר בתגובתך המתלהמת והוולגרית.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים