בתשובה ליוסי, 05/01/21 23:00
קול התור נשמע בארץ 730723
מערכת הלקוח של הכללית (בדפדפן וביישומון) מפתיעה אותי לטובה באיכותה - בזמינות, במיעוט באגים, ובידידותיות למשתמש, וזאת כשסט המאפיינים שהיא צריכה לתמוך בהם הוא עצום ומסובך. מישהו שם עושה עבודה יפה מאוד.

את המערכות שפונות לרופאים אני לא רואה, אבל יש לי רושם מעורפל שקורה לי הרבה פחות מפעם שהרופאים שמולי נתקעים בביצוע פעולות ומסננים קללות כלפי המחשב.
קול התור נשמע בארץ 730726
נכון, שאפו לכללית.
ועכשיו לטרוניות:
א. המערכת לא נותנת לראות תורים עתידיים פנויים כשכבר יש לך תור מוזמן. אתה צריך קודם לבטל אותו כדי לראות אותם. מאותה סיבה אי אפשר להזמין שני תאריכים שונים מראש‏1.
ב. הכי מעצבן - לאחרונה הם הקטינו את גרף הבדיקות ההיסטוריות לאיזה שנה-שנתיים אחורה בלבד. לא רק שזה מאד מקשה להשוות מידע חדש, לא ברור לי בכלל מאיפה יש להם זכות להסתיר ממני מידע רפואי אישי ששייך אלי. אז מה אם הוא בן חמש או חמש-עשרה שנים.

1 מעקף שאני נאלץ לעשות - להשתמש בעובדה ששתי בנותיי רשומות באותו סניף.
קול התור נשמע בארץ 730734
בנוגע לאותו גרף, אני מקבל כבר די הרבה זמן הודעה לפיה לא ניתן להציגו כלל.
קול התור נשמע בארץ 730737
ייתכן והם כל כך קיצרו את הזמן, שבכלל לא מוצאים בדרך כלל בדיקות קודמות.
קול התור נשמע בארץ 730747
חבר אמר על המערכות של הרופאים: "אתה יודע, חברת התוכנה שכתבה את זה - ההתמחות שלה היא לא בכתיבת תוכניות מחשב נוחות וידידותיות, אלא בזכייה במכרזים ממשלתיים".
וככה זה נראה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים