בתשובה לאריק, 11/02/21 22:57
קול התור נשמע בארץ 732873
יש לי שאלה להורי ה'-י', נשמעת קנטרנית אבל בעיקר סקרנית. הטענה היא שהבעיה האמיתית עבורם בסגירת בתי הספר היא לא אובדן הלימודים, אלא אובדן החברה של בני גילם. אבל האם קשה לרובם להתארגן על חיי חברה מחוץ לבית הספר, ואחרי שעות הזום?
קול התור נשמע בארץ 732883
הבת שלי נפגשת הרבה עם חברים, אבל עדיין סובלת מאוד מאובדן חיי החברה של ביה"ס.
אני מתאר לי שילדים פחות פעילים חברתית ממנה סובלים יותר. ילדים רבים גם בלי קורונה נמצאים כל היום במסכים, וביה"ס הוא עיקר היציאה שלהם מהבית והמפגש עם RL. כאלה יכולים בקלות להפוך בקורונה לזומבים.
קול התור נשמע בארץ 732894
כתושב של מועצה אזורית, מאוד. לבן שלי אין אף בן כיתה בישוב ולבת שלי יש שתי חברות מקומיות.
קול התור נשמע בארץ 732902
א. קשה מאד.
ב. עוד יותר קשה כששעות הזום בעצמן מציקות‏1 ומבזבזות זמן שאפשר היה להיפגש בו.
ג. ועוד קושי הוא שבסגר האחרון אסור היה להיפגש בבית אחר.

1 מציקות אגב הרבה מעבר לרמה הקנטרנית - סבל אמיתי ומתמשך. אני מכיר ממעגל שני כאלה שהיו תלמידים מצטיינים, אבל לא הסתדרו עם הזום והמורה שלהם החל/ה לחלק אפסים למי שלא נכנס לזום ועושה משימות שניתנות שם בזמן. וזה אחד מיני רבים. במחשבה שנייה תעוקת הזום עצמה היא גורם חשוב וחמור בניתוק החברתי של הילדים משאר הכיתה.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים