בתשובה להפונז, 22/02/21 15:22
למה להקטין כשאפשר להגביר פליטה 733404
גלול קצת למטה בלינק שלך, ותמצא את סקודה סופרב (1253 יחידות) יונדאי סונטה (737 יחידות) ומאזדה 6 (707 יחידות) שנמכרות בקטגורית המחיר המדוברת.
ועוד למטה יש לך את הסקודה קודיאק (4403 יחידות) שהיא אמנם בקטגוריה של ה Y, וה Y תאכל אותה בלי מלח, אבל עונה לשאלת קטגורית המחיר.

ה 3 בקלות יכולה לקחת 1000 יחידות מהקטגוריה של הסופרב, ועוד כמה אלפים מהקטגוריה הנמוכה יותר. אני מנחש שה Y תשתלט על הקטגוריה שלה לחלוטין.
למה להקטין כשאפשר להגביר פליטה 733421
ועל כן אמרתי 2000: 1000 מקטגורית הסופרב ועוד אלף מפה ומשם. הנתונים שלך רק מחזקים את השערוך שלי.
הסקודה קודיאק היא בכלל קטגוריה אחרת (7 מושבים, SUV וכו') והטסלה המקבילה עולה פי שניים, אין שום סיבה שמישהו יקנה במקומה טסלה משפחתית קומפקטית.
למה להקטין כשאפשר להגביר פליטה 733426
גם אין סיבה שמישהו ישלם 40% פרמיה על אייפון או מקבוק, והנה.
למה להקטין כשאפשר להגביר פליטה 733427
ועל כך נאמר - נחיה ונראה.
_____
בתור זה שכבר שנים מטיף לנו לעשות שורטים על אפל, התירוץ שלך נשמע קצת אירוני :)
למה להקטין כשאפשר להגביר פליטה 733429
אני ממליץ עוד יותר על שורט טסלה.
בנובמבר 99' עשיתי שורט על אמזון ב 60 דולר, היא עלתה ל 110 תוך שבועות.
סגרתי בתיקו, ואחרי שנה שנתיים היא ירדה ל 5.
כמובן שהיה יותר משתלם לקנות ב 5 מאשר לעשות שורט ב 110 כי עכשיו היא ב 3000.

In the land of the blind, the one eyed man shorts too soon

למה להקטין כשאפשר להגביר פליטה 733437
The market can remain irrational longer than you can remain solvent.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים