בתשובה להפונז, 30/06/21 16:28
מעבר לנהר וגומא מרשרש 740387
דיברתי (לפני הרבה שנים) עם נהג משאית.
אם לסמוך על הדברים שלו - זה מקצוע קשה והוא כולל פיתוי גדול מצד ההנהלה לעקם את כללי הבטיחות. כלומר לקצץ בשעות מנוחה לנהגים, לקצץ בתחזוקה של הרכב וכו.
מעבר לנהר וגומא מרשרש 740390
וגם להעמיס עומס יתר. משרד התחבורה יודע היטב על מכת המדינה הזאת, אבל עד לתאונה גדולה נוסח מירון נוח לכל להעלים עין.

לקרוא ולהנות:

"נתוני משרד התחבורה מראים בנוסף כי בוחני ניידות הבטיחות התמקדו פחות במשאיות ויותר באופנוענים: ב-‏2020 נבדקו על 14,690 כלי רכב כבדים בבדיקות עומס יתר לעומת 17,590 שנה קודם. הירידה בהיקף הבדיקות של הרכב הכבד אינה נובעת מ"התנהגות טובה" של נהגי המשאיות: לפי הנתונים בזמן שב-‏88.5% מהמשאיות נמצאו כבעלות משקל תקין, דווקא בשנת 2020, השנה בה נבדקו פחות משאיות, ירד שיעור המשאיות שמשקלן תקין ל-‏81.9%."

כמעט 20% מהמשאיות נוסעות בעומס יתר, כך שברור למה יש להקדיש מאמץ מיוחד לטיפול באופנוענים. מה, לא ברור? אולי תשובת משרד התחבורה תבהיר את העניין. בבקשה:

"במשרד התחבורה בחרו שלא להגיב"

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים