בתשובה לירדן ניר-בוכבינדר, 01/08/23 6:38
מתווה העמב''ב 760316
2. כל עוד אתה מאפשר למפקד פלוגה לקרוא טקסטים של דת אחרת, (במקרה והוא דרוזי למשל, או אפילו נוצרי), זה בסדר. יש לי הרגשה שזה לא יעבור, ולכן זה גם לא תקין מהצד הזה. ברמה מסוימת זה אגב מדרון חלקלק מאד לאפליה על רקע דתי ביחידות של הצבא.
מתווה העמב''ב 760342
אני מתייחס לזה מהזווית שמורבצת בי כעובד בתאגיד בינלאומי-אמריקאי: הכלה, ובתאגידית inclusion. כמפקד, אתה צריך להתאמץ שלא יהיה ביחידה שלך אף אחד שמרגיש לא שייך. אם אתה לא קונה את זה מהזווית המוסרית, אולי תקנה את זה מהזווית של איכות היחידה ורוח הצוות.

מזווית הראייה הזו, תפילה מטעם המפקד היא בעייתית יותר אם יש בפלוגה 29 חיילים דתיים ואחד אתאיסט, יותר מאשר עם 15 ו-‏15. נניח שהמפקד הוא דתי נאור, והוא אומר "עכשיו אנחנו נתפלל לאלוהים; מי שלא מאמין, הכל בסדר, יסלח לנו בבקשה.". אם יש קבוצה גדולה של חילונים, וזה מוצג באופן שמכבד אותם, לא תהיה להם בעיית שייכות. אם זה חילוני אחד, גם עם אמירה כזו ומסגור כזה, הוא ירגיש מודר.

(וכך, ספציפית, הורבצה בי הזווית: לפני כמה שנים ארגנתי איזשהו יום כיף לקבוצה, שבמסגרתו העברתי מצגת מגניבה מאוד, וקשורה מאוד ליום הכיף, על גלגוליו ותולדותיו של המרור בליל הסדר. כללתי שם אמירות כמו "כשאחנו נשב בליל הסדר הבא...". אחר כך הזכירה לי מנהלת הקבוצה בדיסקרטיות שיש לנו בקבוצה אחד ערבי נוצרי. אני לא יודע איך הוא הרגיש, אבל אני חוויתי נפילה קשה מגאווה קצרת מועד על המצגת המוצלחת, לצריבה של בושה, שלמעשה לא לגמרי עברה מאז, אפילו שכבר פיציתי על כך בכך שפיתחתי עם אותו בחור ידידות עמוקה יותר ממה שאני רגיל עם קולגות, ואולי גם יותר ממה שהוא רגיל.)
מתווה העמב''ב 760381
וכבר היו דברים מעולם - דקה 16:40
מתווה העמב''ב 760402
הערה: הקישור שלך יכול להראות כך: https://youtu.be/1VyV9GbfT5s?t=1000 .
מתווה העמב''ב 760414
וטיפ לעצלנים שבינינו שאין להם כוח לבצע פעולות כפל - פרמטר הזמן t יודע לעבוד גם עם ערכים של דקות ושניות. למשל: t=16m40s
מתווה העמב''ב 760419
מגניב!
מתווה העמב''ב 760424
מה מגניב? לא הקשבת בשיעור כשלימדו את החומר!
מתווה העמב''ב 760426
אופס, גם אני שכחתי את כל השעור ההוא. הניסוח העדכני של "החתול אכל לי את המחברת" הוא: "האלצהיימר אכל לי את הנוירונים".
מתווה העמב''ב 760428
א. הקשבתי (אולי).
ב. הפנמתי את כל מה שכתוב בנקודות בצורה ברורה.
ג. התוספתן למטה כבר נראה פחות חשוב והוא זה שמכיל את מה שעורר את ה"מגניב" שלי (החלוקה לדקות+שניות).

לחילופין, שיעור שניתן לפני 4 וחצי שנים הוא מה שהצעירים בעבודה שלי קוראים לו "למדנו את זה פעם מזמן, מי זוכר?"‏1.

1 החצופים. יש דברים שלמדתי לפני שלושים שנה ואני עדיין נדרש לזכור אותם. אבל איך הם ידעו? חלקם עוד לא נולד אז.
מתווה העמב''ב 760425
לא ידעתי, אבל הזמן מופיע כבר במקור בשניות.
מתווה העמב''ב 760432
כן. כמו שציין כמו שאלקורד ציין -העצלנות, ובנוסף הקושי דרך הנייד לעדכן כתובת. וחוץ מזה שווה לראות את כל הפרק.

חזרה לעמוד הראשי המאמר המלא

מערכת האייל הקורא אינה אחראית לתוכן תגובות שנכתבו בידי קוראים